اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

تنها 260 اتوبوس گاز‌سوز اصفهان قادر به سوخت‌گیری هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: 260 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز اصفهان قادر به سوخت‌گیری هستند و همچنان سوخت‌گیری 200 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز در اصفهان برای این ناوگان مقدور نیست.

تنها 260 اتوبوس گاز‌سوز اصفهان قادر به سوخت‌گیری هستند

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان همگام با مدیریت کلان شهر اتوبوس‌های گاز‌سوز را به چرخه حمل و نقل عمومی شهر وارد کرده است، اظهار کرد: اما در حال حاضر سوختی برای فعالیت این اتوبوس‌ها در شهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته رایزنی‌هایی برای برطرف‌شدن مشکل سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان انجام شد، ادامه داد: با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته این رایزنی‌ها نیز به نتیجه نرسیده است و مشکل اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: آخرین جلسه برگزار شده در زمینه این موضوع به پایان فصل تابستان بر می‌گردد که مقرر شد تعمیرات جایگاه قلعه‌شور انجام شود و این جایگاه در اختیار شهرداری قرار بگیرد که در صورت تحقق این موضوع مشکل اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان تا حدودی برطرف می‌شد.

وی با اشاره به اینکه با گذشت حدود دو ماه از این موضوع هنوز تعمیرات جایگاه قلعه‌شور انجام نشده است، اضافه کرد: در حال حاضر سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان تنها در جایگاه فرزانگان انجام می‌شود.

روحانی با اشاره به اینکه تجهیزات جایگاه فرزانگان نیز فرسوده شده است و این جایگاه نیز توان ارائه سوخت به تمام اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان را ندارد، تاکید کرد: البته با آغاز مهر‌ماه جاری و آغاز فعالیت مدارس با توجه به نیاز به فعالیت تعداد بیشتری اتوبوس در سطح شهر ساعات سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز نیز افزایش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر تنها 260 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز اصفهان قادر به سوخت‌گیری هستند، افزود: همچنان سوخت‌گیری 200 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز در اصفهان برای این ناوگان مقدور نیست و در صورت ادامه یافتن این وضعیت ناچار به دیزلی‌شدن این اتوبوس‌ها می‌شویم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه این ناوگان را مسئول ارائه حمل و نقل سریع، ارزان و راحت به مردم دانست و گفت: تمام این مشکلات و مباحث به حفاظت محیط زیست اعلام شده و محیط زیست متولی ساماندهی مسائل زیست محیطی در اصفهان است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول