اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان صورت گرفت

محکومیت اتوبوس‌داران متخلف در گلوگاه کوله‌سنگی زاهدان

خبرگزاری فارس: در تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه کوله‌سنگی زاهدان، اتوبوس‌داران متخلف حمل قاچاق کالا محکوم شدند.

محکومیت اتوبوس‌داران متخلف در گلوگاه کوله‌سنگی زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان، در پی کشف مقادیری کالای قاچاق شامل 17 ثوب شلوار جین و تعداد 720 عدد کمپوت آناناس در کارتن‌های 24 تایی و 528 بسته حنای هندی از دو دستگاه اتوبوس در ایست و بازرسی گلوگاه کوله سنگی زاهدان و با شکایت گمرک زاهدان، پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و به شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مستقر در این گلوگاه برای رسیدگی و اعمال قانون ارسال شد.

این گزارش می‌افزاید: شعبه یاد شده پس از انجام تحقیقات لازم و با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داد و مالکان اتوبوس‌های فوق را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت جزای نقدی دو برابر ارزش ریالی کالای مکشوفه قاچاق در حق دولت محکوم کرد.

محکومیت مالکان پارکینگ‌های خصوصی سطح شهر زاهدان

بر پایه این گزارش، با توجه به شکایات مردمی از پارکینگ‌های خصوصی شهر زاهدان، ضابطین تعزیرات حکومتی از تعداد سه واحد پارکینگ خصوصی در سطح شهر بازرسی به عمل آورده که متأسفانه هر سه واحد مرتکب تخلفاتی شده بودند.

در این راستا پس از تکمیل فرم‌های بازرسی و ارسال آن به تعزیرات حکومتی، پرونده‌هایی در این زمینه تشکیل شد و مورد رسیدگی قرار گرفت.

پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی، شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان با توجه به مستندات موجود در پرونده‌ها تخلفات انتسابی را محرز تشخیص داده و مالکان این واحدهای متخلف را مجموعاً به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 43 میلیون و 500 هزار ریال درحق صندوق دولت محکوم کرد.

محکومیت واحد صنفی‌بازی و اندیشه در زاهدان

بنابر گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان مبنی بر عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری یک واحد صنفی بازی و اندیشه در شهر زاهدان و پس از تنظیم صورتجلسه موضوع در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی این شهرستان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی با احراز تخلف انتسابی، متصدی واحد صنفی فوق، متخلف از حیث عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری شناخته شده و به پرداخت جزای نقدی نزدیک به 21 میلیون ریال (با توجه به میزان تخلف) محکوم شد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول