اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

امنیت پایدار زیربنای توسعه و آبادانی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول امنیت پایدار را زیربنای توسعه و آبادانی جامعه دانست و بر استقرار آن در جامعه تأکید کرد.

امنیت پایدار زیربنای توسعه و آبادانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی پیش از ظهر امروز در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا اظهار داشت: امنیت پایدار زیربنای توسعه و آبادانی جامعه است و به این دلیل باید در استقرار آن و استحکام شرایط ایمن در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: وجود امنیت باعث شکل‌گیری مسائل فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می‌شود و نبود امنیت همه این مسائل را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: امنیت برای جامعه بسیار ضروری است به نوعی، پویای حیات جامعه در گرو وجود امنیت است.

قاضی دزفولی با تأکید بر برخورد با مصادیق ناامنی در جامعه، گفت: باید جامعه برای اخلالگران در نظم و امنیت عمومی ناامن شود و حاشیه ایمن این افراد از بین رود.

امام جمعه شهرستان دزفول امنیت روانی را از اصلی‌ترین مظاهر امنیت عنوان و تأکید کرد: امنیت روانی تنها با استقرار کامل امنیت در جامعه ایجاد می‌شود و به این دلیل باید در راستای استقرار این نوع در جامعه تلاش کنیم.

وی افزود: هجمه فرهنگی دشمن به اعتقادات، فکر و اندیشه‌ جامعه باعث برهم خوردن امنیت روانی شده و عزیزانی که در عرصه‌ امنیت تلاش می‌کنند باید کوششی همه جانبه در برخورد با عوامل ایجاد کننده‌ ناامنی داشته باشند.

قاضی دزفولی تاکید کرد: قانون باعث ایجاد نظم در جامعه خواهد شد و نیروهای انتظامی سعی کنند نسبت به جامعه پیچیده امروز آشنایی بیشتری داشته باشند زیرا دشمن به شکل‌های مختلف تلاش در ناامن‌سازی جامعه دارد.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول