اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

خرم‌آباد آماده اجرای طرح جدید آموزشی 3-3-6 است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد از آمادگی کامل آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان خرم‌آباد برای اجرای سیستم جدید آموزشی 3-3-6 خبر داد.

خرم‌آباد آماده اجرای طرح جدید آموزشی 3-3-6 است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خرم‌آباد با تبریک فرا رسیدن سال نو تحصیلی به همه دانش‌آموزان برای این آیند‌ه‌سازان کشور آرزوی موفقیت، پیروزی و سربلندی کرد و از آنان خواست برای اعتلای ایران اسلامی در وادی تعلیم و تربیت با پشتکار و اراده‌ای استوار گام بردارند.

ولی‌پوری اظهار داشت: با توجه به تغییرات ایجاد شده در نظام آموزشی و شش پایه شدن مقطع ابتدایی از زمان ابلاغ این قانون، تمهیدات لازم در خصوص اجرای دقیق آن در آموزش و پرورش شهرستان در دستور کار قرار گرفت به نحوی که از سال آموزشی گذشته و با برنامه‌ریزی مدیران آموزش و پرورش بحث تجهیز مدارس، آموزش معلمان پایه ششم ابتدایی و سایر موارد مورد نیاز به صورت جدی در دستور کار این شورا قرار گرفت.

فرماندار خرم‌آباد گفت: در همین راستا امسال بیش از 330 کلاس پایه ششم به مقطع ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان اضافه شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت پذیرفته همه اقدامات لازم در خصوص ساماندهی دانش‌آموزان و معلمان مدارس صورت پذیرفته و مدارس نیز به تجهیزات مورد نیاز مجهز شده‌اند، تا دانش‌آموزان و خانواده‌های محترم آنان به دور از دغدغه و در آرامش کامل سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

فرماندار خرم‌آباد گفت: در قالب پروژه مهر، در برخی از مدارس شهرستان تعمیراتی در راستای زیباسازی و شاداب‌سازی صورت پذیرفته که در این راستا از پلیس راهور نیز خواسته شده تا نسبت به خط کشی معابر روبروی مدارس و ساماندهی فضای پیرامون آن در راستای تسهیل مسائل ترافیکی و تردد دانش‌آموزان اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان از همه اعضای این شورا خواست تا با برنامه‌ریزی و کار مدون نسبت به تکمیل و اتمام اقدامات صورت پذیرفته در خصوص خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و مدارس تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید اقدام کنند.

ولی پوری همچنین از مسئولان بهداشت شهرستان خواست تا در ابتدای سال تحصیلی با تجهیز سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌های مدارس به استانداردهای لازم شرایط ارتقای سلامت دانش‌آموزان را فراهم کنند.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول