اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضاییان در گفت‌و‌گو با فارس:

استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار هفته یازدهم خط دفاع مستحکمی را مقابل استقلال تهران قرار می‌دهیم و این تیم را همانند پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شکست می‌دهیم.

استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست می‌دهیم

رامین رضائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خط دفاعی ما برخلاف دیدار با داماش گیلان، قطعا مقابل استقلال پر فروغ ظاهر خواهد شد و همان‌گونه که با ارائه یک بازی حساب شده پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دادیم، قصد داریم سه امتیاز دیگر از استقلال بگیریم.

وی تصریح کرد: در خط دفاعی در کنار دیگر بازیکنان بزرگ تیم سعی خواهم کرد بازی خوبی در خط دفاع ارائه کنیم تا مهاجمان ما از فرصت‌های خود به خوبی بهره برده و بتوانیم سه امتیاز ارزشمند دیدار با استقلال تهران را از آن خود کنیم.

مدافع گلزن تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد:‌ به هر حال دیدار با استقلال تهران بسیار سخت است زیرا جدالی بین تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور محسوب می‌شود و باید در این دیدار برای کسب سه امتیاز بیشتر از هر بازی دیگر تلاش کنیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم ادامه داد: در بازی با استقلال تهران باید بیش از دیدارهای قبل در کارهای دفاعی باهوش و دقیق عمل کنیم زیرا حریف این هفته ما مدعی است و هر اشتباه در مصاف با این تیم ممکن است ما را از کسب امتیاز دور نگه دارد.

وی اظهار کرد: بازی در خانه حریف ما برگزار می‌شود و با اینکه کار آسانی مقابل این تیم نداریم اما باید با دقت لازم بازی کرده و به فکر کسب سه امتیاز باشیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم با اشاره به دیدار قبلی تیمش مقابل داماش گیلان تاکید کرد: در آن مسابقه تیم صبای قم نشان داد که در هر بازی توانایی‌ لازم برای کسب هر سه امتیاز مسابقه را دارد، زیرا ما سه بار به جریان بازی برگشته و گلزنی کردیم ولی مقابل استقلال تهران باید دقیق‌تر عمل کنیم و به خصوص در خط دفاعی هوشیارتر باشیم.

وی با بیان اینکه در دیدارهای اخیر مقابل نفت و داماش بدشانسی گریبان‌گیر تیم صبا شده و به دلیل از دست رفتن فرصت‌های متعدد گلزنی این تیم به پیروزی نرسیده است اظهار کرد: ‌در تمام دیدارهای این فصل برابر رقبا حتی بازی‌های بسیار خوبی انجام داده‌ایم اما قطعا در مسابقه حساس با تیم فوتبال استقلال تهران حواسمان را بیشتر جمع کرده و تمرکز بیشتری خواهیم داشت.

تیم فوتبال صبای قم در هفته یازدهم از نیم فصل نخست مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت 18 و 15 دقیقه روز دوشنبه دهم مهر ماه در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه آزاد میهمان تیم استقلال تهران است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول