اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌در حاشیه نمایشگاه هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مطرح شد؛

اطلاعات مناسب در کاهش اثرات بلایای طبیعی مؤثر است

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری نمایشگاه هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی شهرستان گنبدکاووس گفت: ارائه اطلاعات با محتوای مناسب می‎تواند در کاهش اثرات بلایای طبیعی و آمادگی عمومی مؤثر باشد.

اطلاعات مناسب در کاهش اثرات بلایای طبیعی مؤثر است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان، اصغر نودهی با بیان اینکه غرفه شرکت آب منطقه‎ای گلستان از لحاظ محتوایی یکی از بهترین غرفه‎ها است، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی ادارات و دستگاه‎های اجرایی با توان حداکثری خود حضور یافته‌اند.
مسئول برگزاری نمایشگاه هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی شهرستان گنبدکاووس افزود: خوشبختانه استقبال شهروندان در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه بسیار مطلوب بوده و به نظر می‎رسد ارائه مطالب با محتوای مناسب می‎تواند در کاهش اثرات بلایای طبیعی و آمادگی عمومی مؤثر باشد.
نودهی خاطرنشان کرد: هشدارهایی مناسب در غرفه شرکت آب منطقه‎ای گلستان در قالب بروشورها و بنرها برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده که از لحاظ کیفی و بار محتوایی در سطح بالایی قرار دارد.
وی تصریح کرد: ارائه اطلاعات مناسب از سوی این شرکت می‎تواند در بحث پروژه‎های تحقیقاتی دانش‌آموزان و دانشجویان به آنان کمک کند.
مسئول برگزاری نمایشگاه هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی شهرستان گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد: کسانی که از این غرفه‎ها بازدید می‎کنند برداشت خوبی از مطالب ارائه شده داشته باشند و هشدارها در زمینه سیلاب‎ها بتواند برای آنها مؤثر باشد.
رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای گلستان گفت: شرکت آب منطقه‎ای گلستان با انعکاس عملکرد خود در زمینه فعالیت‎های مختلف توسعه منابع آب، از جمله سدسازی‎ها و مهندسی رودخانه‎ها که با هدف پیشگیری و کنترل سیل و مدیریت بحران انجام می‎شود و نیز آموزش شیوه‎های درست مصرف آب، حضوری فعال در نمایشگاه عمومی مدیریت بحران دارد که به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در شهرستان گنبدکاووس در حال برگزاری است.
موسی فرمانی اظهار داشت: این شرکت بین بازدیدکنندگان آن نمایشگاه نیز پوستر و بروشورهای مختلف آموزشی را با محتوای آموزشی در مورد چگونگی آمادگی و نحوه مقابله با بلایای طبیعی توزیع می‎کند.
وی همچنین تصریح کرد: این بروشورها در خصوص سیستم جامع هشدار و مدیریت سیلاب، حفر چاه‎های غیرمجاز، برداشت‎های غیرمجاز از رودخانه‎ها و تبعات زیانبار آن تهیه شده است.
رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای گلستان خاطرنشان کرد: این شرکت در سال‎های پیش نیز در شهرستان‎های مختلف به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی حضوری فعال داشته است.
فرمانی تاکید کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا مردم بیشتر با حوادث طبیعی و چگونگی مقابله با آن آموزش ببینند تا آمادگی کافی را در صورت بروز چنین حوادثی در هر شرایطی داشته باشند.
رئیس اداره روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای گلستان با تاکید بر نقش مهم چنین نمایشگاهی در گسترش آگاهی‎های عمومی در مورد بلایای طبیعی عنوان کرد: کاهش اثرات جانی و مالی در هنگام بروز بلایای طبیعی خود یکی از اهرم‎های مهم توسعه به شمار می‎رود.
گفتنی است، نمایشگاه عمومی هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در شهرستان گنبد کاووس روز هجدهم مهرامسال آغاز و تا 24 همین ماه ادامه دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول