اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان قزوین:

مردم نظم را از دستگاه قضا طلب می‌کنند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: مردم نظم را از دستگاه قضا طلب می‌کنند و این مسئولیت دستگاه قضا را سنگین‌تر می‌کند.

مردم نظم را از دستگاه قضا طلب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، نشست علمی و تخصصی مسئولان انتظامی و قضایی قزوین صبح امروز با حضور سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده انتظامی استان قزوین، حجت‌السلام اسماعیل صادقی‌نیارکی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، جمال انصاری مدیر‌کل دادگستری استان قزوین و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی استان قزوین در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری قزوین برپا شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در این مراسم اظهار کرد: مردم نظم را که در تمامی جوامع از مهم‌ترین مسایل به حساب می‌آید از دستگاه قضا طلب می‌کنند و این مسئله مسئولیت دستگاه قضا به خصوص بازوی اجرایی دستگاه یعنی نیروی انتظامی را افزایش می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: گام‌های مؤثری توسط نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت انجام شده ولی باید گام‌های بلند‌تری در این زمینه برداشته شود، زیرا هنوز برخی از جرایم خاص مردم را آزار می‌دهند.

صادقی‌نیارکی ادامه داد: قانون اسلام مجازات سنگینی را برای نا‌امنی در جامعه پیش‌بینی کرده است و مجرمینی که موجب نا‌امنی در جامعه می‌شوند باید به اشد مجازات محکوم شوند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خاتمه بیان کرد: نیروی انتظامی رابطه نزدیکی با دستگاه قضا دارد و این رابطه مطلوب سبب پیشبرد سریع کارها می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول