اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

همه اشخاص برای دستگاه قضا یکسانند

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در خصوص بازداشت فائزه ‌هاشمی‌رفسنجانی گفت: امیدواریم دستگاه قضا به حدی برسد که تمام اشخاص در برابر آن مساوی باشند.

همه اشخاص برای دستگاه قضا یکسانند

حسین نجابت در حاشیه مراسم غبارروبی و تنظیف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه قم کانون ایجاد و ظهور انقلاب است، اظهار کرد: این شهر مقدس همچون موتور محرکی است که هر وقت شاداب باشد انقلاب موفق است.

وی با تاکید بر اینکه به وضعیت قم باید رسیدگی شود تصریح کرد: این شهر در زمان حکومت گذشته مغضوب بوده و پس از انقلاب نیز کمتر به آن رسیدگی شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعداد زائران امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) تقریباً برابر است خاطر نشان کرد: زائری که به قم برای زیارت سفر می‌کند حداکثر یک روز و شب می‌ماند در حالی که باید نظام پذیرایی برای همین یک روز و یک شب فراهم شود.

نجابت با تاکید بر اینکه در شب‌های چهارشنبه هزاران نفر به قم سفر می‌کنند، تصریح کرد: احترام به زائران باید رعایت شده و سازوکارهای رفاهی برای آن‌ها تأمین شود.

وی با اشاره به حضور طلاب کشورهای دیگر در این شهر اشاره و خاطر نشان کرد: فراکسیون کریمه اهل بیت(س) در مجلس نهم تشکیل شد که احتمالاً در آینده نزدیک اعضای این فراکسیون برای بازدید به قم سفر کرده و در خصوص بودجه‌هایی که باید به این شهر مقدس اختصاص یابد، تصمیم‌گیری شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص بازداشت فائزه‌ هاشمی‌رفسنجانی اظهار کرد: فائزه ‌هاشمی محکوم شده است و باید مثل محکومیت دیگران در مورد وی نیز عمل شود.

نجابت تصریح کرد: امیدواریم دستگاه قضایی به حدی برسد که تمام اشخاص در برابر آن مساوی باشند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول