اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی ضداستکباری امروز

دامغانی‏ها یک‏صدا فریاد زدند: «لبیک یا رسول‏الله»

خبرگزاری فارس: مردم روستاها و شهرهای مختلف شهرستان دامغانی در راهپیمایی ضداستکباری امروز یک‏صدا فریاد زدند: «لبیک یا رسول‏الله».

دامغانی‏ها یک‏صدا فریاد زدند: «لبیک یا رسول‏الله»

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، به دنبال فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان و دعوت مسئولان و شماری از فعالان اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و هنری، مذهبی و دینی از مردم برای محکوم کردن توهین به پیامبر مکرم اسلام(ص)، از دقایقی پیش راهپیمایی باشکوهی در دامغان آغاز شد.

این راهپیمایی امروز از میدان شهدای دامغان به سمت میدان امام خمینی(ره) آغاز شده است و هم‏اکنون با شعارهای کوبنده مردم جریان دارد.

فیلم آمریکایی توهین‏آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) خشم مسلمانان جهان را برانگیخته است، به طوری که بسیاری از کشورهای جهان در چند روز اخیر شاهد برگزاری تظاهرات اعتراض‏آمیز علیه سازندگان فیلم و دولت آمریکا بوده‏اند.

مردم دامغان در راهپیمایی امروز خود خواستار برخورد شدید با عناصر سازنده چنین فیلم سراسر کذب و توهینی شدند.

یکی از شهروندان دامغانی در این زمینه می‏گوید: مثلت شومی در جهان تشکیل شده که شامل آمریکا، انگلیس و صهیونیسم بین‌الملل است.

امیر حاجی‏پروانه ادامه داد: این سه رژیم جنایتکار در تلاشی مذبوحانه و در ادامه سیاست‏های خود که همان اسلام‌هراسی و جلوگیری از گسترش دین مبین اسلام است، اقداماتی را علیه مسلمانان انجام می‏دهند و ساخت این فیلم را نیز می‏توان نمونه‏ای از این فعالیت‏ها دانست.

در همین حال، بسیاری از مردم ایران اسلامی در روزهای اخیر در راهپیمایی‏های خود اعلام کرده‏اند که غربی‏ها برای جبران حقارت‌های ناشی از شکست‌های پی‌ در‌ پی از جبهه عظیم بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و جهان و سرنگونی رژیم‌های وابسته‌ به قدرت‌های مستکبر چنین اقدامی را صورت داده‏اند.

از سویی دیگر، انزوای بیش از حد آمریکای ام‌الفساد قرن و متحدانش در سراسر جهان و برپایی قیام‌های مردمی در کشورهای مصر، لیبی، تونس و بحرین از دلایلی است که در تصمیم‏گیری برای ساخت چنین فیلم موهنی مطرح می‏شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول