اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

شهدا را آن‌گونه که هستند به جوانان معرفی کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس را آن‌گونه که با رشادت و شجاعت به میدان حق علیه باطل رفتند به جوانان معرفی کنیم.

شهدا را آن‌گونه که هستند به جوانان معرفی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره حجت‌الاسلام یحیی ایوب‌زاده صبح امروز در یادواره شهدای چورس که در محل مسجد جامع این روستا برپا شده، اظهار داشت: روستای تاریخی چورس همیشه یکی از روستاهای مهم دفاع از اسلام و انقلاب و کشورمان بوده است و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کشور و انقلاب کرده است.

وی تصریح کرد: تقدیم بیش از 37 شهید به اسلام و انقلاب نشان از دین‌مداری و ولایت‌پذیری مردم چورس دارد.

ایوب‌زاده بر لزوم ادامه راه شهدا تاکید کرد و افزود: باید در ارتباط با ترویج فرهنگ شهادت و معرفی شهدا کارهای فرهنگی انجام داده و شهدا را آن گونه که هستند معرفی کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه رفیع شهادت در اسلام، خاطرنشان کرد: طبق آیات و احادیث، شهدا در بین ما حضور دارند و رمز بقای اسلام و انقلاب مجاهدت‌های شهدا است.

امام جمعه چایپاره ادامه داد: امروزه با توجه به هجمه‌های فرهنگی غرب و تلاش آن‌ها برای دور کردن جوامع از فرهنگ شهید و شهادت باید آسیب‌های این دوران شناسایی و راه‌های علاج آن در جامعه پیاده شود.

یوسف‌زاده افزود: ما باید با اطلاع‌رسانی دقیق و کامل به نسل جوان آگاهی‌های لازم را در این زمینه به آن‌ها بدهیم تا فردای قیامت مدیون امام و شهدا و آرمان‌های انقلاب نباشیم.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول