اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

یادواره شهدای روستای چورس برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره 37 شهید روستای چورس صبح امروز برگزار شد.

یادواره شهدای روستای چورس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره این یادواره که صبح امروز در محل مسجد جامع چورس برپا شده جلیل غفاری فرماندار چایپاره ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران سخت هشت سال دفاع مقدس که دنیای استکبار با تمام امکانات و تجهیزات نظامی و با همراهی دولت بعثی عراق به کشورمان حمله‌ور شده بود، جوانان رشید و با ایمان کشورمان با کمترین امکانات و فقط با توکل بر خداوند و رهبری‌های رهبر کبیر انقلاب در مقابل آنان ایستادند و سرافرازی و افتخارات بی‌شماری را برای کشورمان آفریدند.

وی با بیان اینکه شهدا دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب و کشور ادا کرده‌اند، اظهار داشت: اقتدار و امنیت امروز ما مدیون این جان‌نثاری شهدا است و وظیفه داریم یاد و خاطره آنان را که ستارگان آسمان عشق و شهادت بودند، برای همیشه گرامی بداریم.

غفاری با بیان اینکه در گذشته جنگ دشمن با ما، جنگ نظامی بود، افزود: امروز جنگ دشمن با ما جنگ فرهنگی و عقیدتی است و باید با تجهیز جوانان کشورمان به سلاح علم و فرهنگ و دین، توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده و فرهنگ غنی اسلام و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و رهبر انقلاب را به جهان معرفی کنیم.

وی اعلام کرد: باید در خصوص ترویج فرهنگ شهادت و معرفی شهدا کارهای فرهنگی انجام داده و شهدا را آن‌طور که هستند، معرفی کنیم.

غفاری با اشاره به اهمیت و جایگاه رفیع شهادت در اسلام، گفت: طبق آیات و احادیث، شهدا در بین ما حضور دارند و رمز بقای اسلام و انقلاب مجاهدت‌های شهدا است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول