اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام وزیر نیرو:

خصوصی‌سازی بستر پیشرفت صنایع است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام وزیر نیرو در جشن خودکفایی ملی کنتورسازی برق گفت: خصوصی‌سازی با حمایت مسئولان و تلاش نیروهای متخصص بستر پیشرفت بسیاری از صنایع است.

خصوصی‌سازی بستر پیشرفت صنایع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، علی ذبیحی ظهر امروز در جشن خودکفایی ملی کنتورهای برق که در شرکت کنتورسازی ایران در شهر صنعتی البرز استان قزوین با حضور مدیران و مسئولان عالی رتبه کشور، استان و شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) و گرامیداشت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: صبر و ایثار خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در تداوم راه شهدا نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به زندگی انبیا و ائمه (ع)، عنوان کرد: دوران زندگی ائمه اطهار (ع) و انبیای الهی همواره با مشکلات و سختی‌هایی همراه بوده و دشمنان دین اسلام سعی دارند نگذارند قوانین و دستورات الهی در جامعه جاری شود.

قائم مقام وزیر نیرو تصریح کرد: طی کردن مسیر درست و حقیقت همیشه با مشکلات و موانعی روبه‌رو بوده و با توجه به پیشرفت و توسعه ایران و محبوبیت کشور در منطقه، این نظام دشمنان بسیاری در جهان پیدا کرده است.

ذبیحی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان به دلیل پایبندی مسئولان و مردم به اصول و ارزش‌ها بوده که این امر موجب هوشیاری و توانمندی‌های ایران شده است.

وی افزود: دشمنان قصد دارند با تحریم‌های اقتصادی ملت ایران را با مسائلی همچون گرانی درگیر کنند تا از مسیر درست و اصلی رو به رشد خویش دور شویم.

قائم مقام وزیر نیرو در خصوص مشکلات اقتصادی کشور اذعان کرد: در بسیاری از عرصه‌های اقتصادی کشور، باید مردم با همکاری و حضور خود در حل مشکلات سهیم باشند.

ذبیحی ادامه داد: مشکلات در بخش دولتی و خصوصی وجود دارد، لذا باید این موارد شناسایی و برطرف شود تا موجب شکوفایی صنعت کشور و رهایی از وابستگی به دیگر کشورها شود.

وی وزارت نیرو را یکی از پیشگامان در اصل 44 معرفی و تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، مسئولان و دولت‌مردان کشور باید با جدیت و تلاش بیشتری در پیاده‌سازی اصل 44 عمل کنند.

قائم مقام وزیر نیرو با اشاره به شرکت کنتورسازی ایران اظهار کرد: این مجموعه با خصوصی سازی و بکارگیری نیروهای ماهر و متخصص، توانسته به رشد و توسعه خود استمرار بخشد.

ذبیحی در پایان تأکید کرد: باید از نیروهای متخصص، ظرفیت‌ها و منابع موجود به درستی استفاده کرد تا با تلاش و همت ملت ایران عزت و سربلندی این 34 سال استمرار یابد و به‌ عنوان الگوی منطقه، پیشرفت‌های بسیاری را در کشور شاهد باشیم.

لازم به ذکر است علی ذبیحی در بازدید از طرح استحصال آب‌های زیرزمینی با استفاده از انرژی خورشیدی، ابراز کرد: امید است بخش اعظمی از انرژی مورد نیاز کشور با فرهنگ‌سازی در استفاده از انرژی خورشیدی و توسعه سیستم‌های خورشیدی تأمین شود تا بتوان بر منابع و مصرف انرژی مدیریت کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول