اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان:

تشکیل کارگروه صیانت از تولید اصفهان پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تشکیل کارگروه صیانت از تولید در استان و اختصاص بودجه‌های مربوط به آن پیگیری می‌شود.

تشکیل کارگروه صیانت از تولید اصفهان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی خانه صنعت و معدن اصفهان، عبدالوهاب سهل‌آبادی در مجمع انجمن ریخته‌گری این خانه اظهار کرد: این کارگروه که به ریاست استاندار اصفهان و با عضویت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان و نمایندگان روسای بانک‌ها تشکیل می‌شود، به رفع مشکلات واحدهای صنعتی می‌پردازد.

وی تأمین سرمایه در گردش واحدها، حذف تعرفه گمرکی بر واردات مواد اولیه‌ای که در ایران تولید نمی‌شوند و نیاز به استمهال بدهی‌های معوق واحدهای ریخته‌گری را از جمله مشکلات این واحدها برشمرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: منظور نکردن نرخ تعدیل در قراردادها با شرکت‌های دولتی در شرایط فعلی بازار و تحریم‌ها محدودیت‌هایی را برای واحدهای تولیدی به وجود آورده است.

سهل‌آبادی یادآور شد: در این مجمع انتخاب بازرسان انجمن، ارائه گزارش‌های مالی و گزارش فعالیت‌های هیئت مدیره، مشکلات واحدهای ریخته‌گری انجام شد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول