اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آتش‌نشانی اردبیل:

اصناف اردبیل صاحب گواهی ایمنی می‌شوند

خبرگزاری فارس:مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردبیل از راه‌اندازی صدور گواهی ایمنی به اصناف در زمان صدور یا تمدید پروانه کسب پس از بازدیدهای بازرسان سازمان آتش‌نشانی خبر داد.

اصناف اردبیل صاحب گواهی ایمنی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آتش‌پاد میرموسی فتاحی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته آتش‌نشانی در اردبیل اظهار داشت: ما در بخش آموزش و پیشگیری اقدامات خوبی را انجام دادیم که تصویب و راه‌اندازی بخش پیشگیری جهت نظارت بر ساخت و سازهای اماکن مسکونی و تجاری بر اساس مقررات ملی ساختمان و همچنین اجرای طرح‌های ایمنی برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری از آن جمله می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا ساختمان‌های چهار، پنج، شش و هفت سقف به ترتیب 50 ، 134، 66 و همچنین 91 فقره طرح‌های ایمنی در بخش مسکونی و تجاری اجرایی شده و شاهد ارتقای شرایط پیشین بودیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردبیل به بازدید و تهیه چک لیست از تمامی جایگاه‌های سوخت‌رسانی در سطح شهر،‌ شناسایی محل‌های پر‌خطر، میان‌خطر و کم‌خطر، تهیه طرح ایمنی بازار و پاساژ‌ها، تهیه تقویم آموزشی سال 91 در قالب اجرایی و ثبت‌نام از آتش‌نشانان داوطلب مردمی خبر داد.

فتاحی در خصوص برنامه‌های آموزش ایمنی نیز گفت: در این زمینه به دانش‌آموزان دبستان غیر‌انتفاعی دخترانه راهیان صادق یک و دو آموزش ایمنی ارائه شده و در حوزه آموزش درون سازمانی راهبری خودروهای آتش‌نشانی، ارتباطات، آبرسانی، ابزار‌شناسی، نردبان‌های دستی و گره‌ها مدنظر بوده است.

این مسئول همچنین از اعزام سه نفر طی دو مرحله از نیروی ستادی و عملیاتی به استان تهران برای گذراندن دوره‌های مقدماتی و پیشرفته اعلام و اطفاکننده‌های دستی و اتوماتیک خبر داد و افزود: چهار نفر از نیروهای عملیاتی برای گذراندن دوره‌های آموزشی فرماندهی عملیات به خراسان رضوی اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردبیل همچنین از آموزش برون‌سازمانی یک هزار نفر از کادر خدماتی و درمانی بیمارستان‌های ایثار و فاطمی اردبیل خبر داد و بیان داشت: در این زمینه پرسنل عملیاتی آتش‌نشانی شهرستان هیر آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند.

فتاحی در پایان سخنان خود همچنین از آموزش ایمنی در مدارس به کلیه دبیران و مربیان و آموزش نحوه صدور دستور‌العمل الزامات آتش‌نشانی به پرسنل دایره فنی شهرداری‌های مناطق اشاره کرد و گفت: در نیمه اول امسال مجهز کردن ایستگاه‌ها به سیستم کامپیوتری، راه‌اندازی شبکه امور پرسنلی و برگزاری نرمش صبحگاهی به صورت روزانه را جهت آمادگی نیروها در دستور کار قرار دادیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول