اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

کار بر مبنای قانون از عمده رفتارهای حقوقی به شمار می‌رود

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: کار بر مبنای قانون از عمده رفتارهای حقوقی به شمار می‌رود.

کار بر مبنای قانون از عمده رفتارهای حقوقی به شمار می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی که در سالن اجتماعات استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات مدیریت در دستگاه‌های اجرایی همواره به سبب وسعت حوزه‌های کاری افزایش می‌یابد که این امر سبب ضعف مدیریتی در سازمان‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: امور حقوقی سازمان‌ها از همان ابتدای کار شروع می‌شود که باید بدان توجه ویژه شود و برای گسترش روابط حقوقی و به کارگیری منابع دولتی و ارتباط با مردم و دستگاه‌های مربوطه نیازمند روابط حقوقی منسجم و منظم است.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: از عمده هدف‌های تشکیل شورای هماهنگی امور حقوقی در استان رفتار حقوقی برای سازمان‌ها است که در ارتباط با کار بر مبنای تکلیف و قانون است.

صلاحی عنوان کرد: با به کارگیری شورای حقوقی در سازمان‌ها می‌توان گرفتاری‌های بین دستگاه‌ها و داخل دستگاه‌ها را به سرعت بهبود بخشید و بر اساس آنها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داد.

وی با تاکید بر روابط بین دستگاه‌ها، بیان کرد: جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی بر مبنای توجه به حق، تکریم بر روابط اجتماعی حقوقی کارها، رفتارهای حقوقی سازمانی و تنظیم روابط دستگاه‌ها با یکدیگر، با مردم و درون خود سازمان است.

استاندار خراسان‌رضوی خاطرنشان ‌کرد: تاکید بر انجام به موقع کارها در تمام دستگاه‌های اجرایی بر عهده بخش حقوقی سازمان‌ها است که وظیفه‌ای سنگین برای آنها را شامل می‌شود؛ امور حقوقی باید تمام سیستم سازمان را به خوبی بشناسد و روابط حقوقی مطلوبی را برای سازمان متبوع خود رقم زند.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: کار بر مبنای قانون از عمده رفتارهای حقوقی به شمار می‌رود.

صلاحی با اشاره به اینکه این جلسه برای نخستین‌بار در استان تشکیل می‌شود، تصریح کرد: جلسه هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی از این پس چهار بار در سال و در هر فصل یک بار تشکیل می‌شود و دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند گزارش عملکرد یک فصل را در این جلسه به دبیر شورای هماهنگی ارائه دهند.

وی عنوان کرد: رفتار حقوقی در سازمان‌ها با تدبیر مدیران و دستگاه‌های اجرایی نتایج کار حقوقی است و فضایی سالم و آرام را برای انجام امور در سازمان‌ها فراهم می‌کند و دستگاه‌ها را از آشفتگی دور می‌کند.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: اگر تمام دستگاه‌ها بتوانند رفتار حقوقی در سازمان خود را داشته‌باشند می‌شود به موازات پیشرفت کارهای حقوقی و برنامه‌ریزی شده مقررات و قانون را رعایت کرد و در راستای قوانین حاکم گام برداشت.

صلاحی در پایان با اشاره به اینکه این جلسه اولین حضور وی بعد از جشنواره امام رضا(ع) است، خاطرنشان‌کرد: باید از تمام مردم به سبب حضور پرشور آنها در 258 هزار برنامه، چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور و همچنین از مسئولان و خادمانی که در جشن‌ها خدمتی افزون را انجام دادند، تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول