اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سابق اردبیل:

قانون‌مداری تمام نابسامانی‌های اجتماعی را از بین می‌برد

خبرگزاری فارس: شهردار سابق اردبیل گفت: قانون‌مداری و پایبندی به مبانی قانون سبب می‌شود تا بسیاری از نابسامانی‌های اجتماعی، تک‌روی‌ها و تصمیم‌گیری‌های فردی به حداقل برسد.

قانون‌مداری تمام نابسامانی‌های اجتماعی را از بین می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی آذروش‌ در مراسم تجلیل از شهرداران پیشکسوت اردبیل اظهار داشت: بسیار خوشحال هستیم که در یک حرکت ماندگار شورای سوم و شهرداری اردبیل چنین مراسمی در هشتاد و هشتمین سالگرد تشکیل بلدیه اردبیل برگزار می‌شود که از شهرداران با سابقه و مجرب دعوت شده تا در این آیین حضوری گسترده داشته باشند.

وی خدمت صادقانه و خالصانه به مردم را ابتکاری ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: آنچه در این مسیر خدمت‌رسانی تبلور و تجلی واقعی پیدا می‌کند درست کار کردن و دست زدن به حرکت‌های جاودانه است که حتی بعد از گذشت سال‌ها نام نیکی از خدمتگزاران و کارگزاران باقی می‌گذارد.

آذروش به نمود واقعی و عینی خدمات شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: هیچ دستگاهی به اندازه خدمات شهرداری عملکرد و انجام وظایفش در معرض دید مردم قرار ندارد و این برای شهرداران ما یک حسن است که همیشه فعالیتشان در دید عموم مردم قرار گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: مردم وفادار، حسینی و عاشق به نظام اسلامی همیشه و در طول تاریخ قدردان زحمات خادمان خود بودند و به هر نحوه ممکن در امور شهری و مسیر توسعه و رونق از شهرداران و پیشکسوتان حمایت لازم را انجام دادند.

وی خط و مشی این اقدام و سیاست‌گذاری‌های ضروری در این زمینه را گسترش خدمات با کسب مهارت و تجربه و تکیه بر قانون توصیف کرد و بیان داشت:‌ مشکل اصلی که در کشور ما در حوزه مدیریت نمود پیدا کرده برخی تک‌روی‌ها و نبود توجه به قانون و قانون‌مداری است.

به گزارش فارس، شهردار سابق اردبیل تصریح کرد: اگر پایبند به قانون باشیم و هر چه خوشمان نیامد، کنار نگذاریم و باب میل مردم حرکت کنیم به یقین در انجام وظایف و مأموریت‌ها موفق عمل می‌کنیم.

آذروش خاطر نشان کرد: خوشا به حال کسانی که صادقانه خدمت به مردم را یک خدمت الهی می‌دانند و به یقین خدمت را جزیی از عبادت می‌دانند و فرصت‌های پیش آمده را نیز غنیمتی ارزشمند می‌شمارند.

وی همچنین به مهم‌ترین تکلیف شهرداران در انجام وظایف و کارها به صورت عادلانه و بدون توجه به منطقه خاص شهری اشاره کرد و گفت: شهردار موفق شهرداری است که نگاه همه‌جانبه، توسعه‌محورانه و ارزش‌مدار به انجام کارها و وظایف داشته باشد و هرگز از خط و خطوط ارزشی و پایبندی به قانون عقب ننشسته و عدول نکند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول