اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال

3226 واحد مسکن در همدان پروانه ساخت دریافت کردند

خبرگزاری فارس: سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان گفت: 3 هزار و 226 واحد از ابتدای سال جاری تاکنون عقد قرارداد صورت گرفته و پروانه ساخت دریافت کرده‌اند.

3226 واحد مسکن در همدان پروانه ساخت دریافت کردند

حسین جلالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه امسال 5 هزار واحد در سطح استان در برنامه داشتیم، اظهار کرد: تعداد 3 هزار و 226 واحد از ابتدای سال جاری تاکنون عقد قرارداد صورت گرفته و پروانه ساخت دریافت کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون 3 هزار و 330 واحد پی‌سازی، 5 هزار و 130 واحد نیز اسکلت و سقف، 4 هزار و 602 واحد سفت‌کاری و 3 هزار و 957 واحد نیز نازک‌کاری شده که بیشتر آن مربوط به پروژه‌هایی است که سال گذشته عقد قرارداد شده و امسال به این مراحل رسیده‌اند.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان یادآور شد: آمار مسکن مهر به صورت تجمعی کنترل می‌شود زیرا مسکن قابل رشد است و امکان دارد واحدی از سال گذشته شروع شده باشد و امسال به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: 29 هزار و 129 واحد مسکن مهری که از سال 89 تاکنون برای ما برنامه‌ریزی شده است در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان همدان تاکنون حدود 27 هزار و 858 واحد مسکن مهر شامل تفاهمنامه سه‌جانبه، تعاونی و خودمالک عقد قرارداد شده است.

جلالیان با اشاره به اینکه از برنامه‌های هدفگذاری شده امسال 96 درصد محقق شده است، افزود: با استقبالی که در قسمت خودمالکان انجام می‌شود امیدواریم که چهار درصد باقی مانده نیز عقد قرارداد و محقق شود.

وی بیان داشت: از 27 هزار واحد عقد قرارداد شده تاکنون 7 هزار و 692 واحد پروژه سه‌جانبه، 8 هزار و 685 واحد تعاونی و 11 هزار و 481 واحد خودمالک هستند که پروژه‌های خودمالک از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه در شهرهای زیر 25 هزار نفر نیز بنیاد مسکن موفق به عقد قرارداد 8 هزار واحد شده است، خاطرنشان کرد: به صورت تجمعی از سال 89، 35 هزار و 861 واحد عقد قرارداد مسکن مهر داشته‌ایم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول