اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مستولی‌زاده:

اصفهان تا مهلت مقرر بازسازی، مسکن زلزله‌زد‌گان آذربایجان را تحویل می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: استان اصفهان تا مهلت مقرر بازسازی مسکن زلزله‌زد‌گان را کامل می‌کند و آن را به مردم آذربایجان تحویل می‌دهد.

اصفهان تا مهلت مقرر بازسازی، مسکن زلزله‌زد‌گان آذربایجان را تحویل می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر مستولی‌زاده صبح امروز در همایش خیران ویژه بازسازی و عمران مناطق زلزله

آذربایجان‌شرقی که در تالار شهروند برگزار شد، اظهار کرد: مردم مطمئن باشد که هر قدم خیری که در راستای کمک به مردم آذربایجان بردارند به حتم به آنها می‌رسد.

وی با اشاره اینکه ساخت مسکن در منطقه ورزقان در حوزه مأموریت استان اصفهان است، تصریح کرد: در شهرستان ورزقان حدود یک هزار 850 واحد مسکونی و در مناطق روستایی ویژه که از مناطق سردسیر است تعداد 600 واحد مسکونی تخریب شده است.

مدیر بنیاد مسکن استان اصفهان ادامه داد: در شهرستان ورزقان پنج مسجد وجود داشته که به طور کامل تخریب شده و دیگر در این شهرستان اقامه جماعت نمی‌شود و به ویژه در سه روستا که 600 واحد مسکونی تخریب شده است.

وی با اشاره به اینکه به بنیاد مسکن استان اصفهان 10 روز هم دیرتر از سایر ستادها برای بازسازی مناطق زلزله‌زده ابلاغ شده بود، اضافه کرد: با این وجود روند بازسازی بسیار خوب طی می‌شود و امیدواریم در وقت تعیین شده بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم.

مستولی‌زاده افزود: با بررسی‌ها و مواردی که مشاهده کرده‌ایم به واقع نیاز است که به مردم آذربایجانی که در رنج و مضیقه هستند، کمک شود.

وی با بیان مثالی برای احتیاج‌های ساخت یک واحد مسکونی با 60 متر زیر بنا اظهار کرد: برای هر واحد مسکونی با این متراژ حدود 18 میلیون تومان نیاز است و برای هر واحد مسکونی که 80 تا 100 متر زیر بنا در نظر گرفته شده است، حدود متری 320 هزار تومان هزینه در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول