اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی بسیج گیلان

بندرانزلی عناوین نخست جشنواره ادبیات داستانی گیلان را کسب کرد

خبرگزاری فارس: در مراسم اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی بسیج گیلان، عناوین نخست به نمایندگان بندر انزلی رسید.

بندرانزلی عناوین نخست جشنواره ادبیات داستانی گیلان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دبیر جشنواره ادبیات داستانی بسیج گیلان عصر شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی بسیج در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) این شهر اظهار کرد: در جشنواره مذکور 9 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

جمشید عباسی با بیان اینکه 71 اثر از طرف شرکت‌کنندگان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، بیان کرد: در این جشنواره آثار رسیده طبق فرم، ساختار، زاویه دید، یکنواختی اثر، جاندار بودن، تناسب اجزا و توانایی نویسندگی ارزیابی شدند.

دبیر جشنواره ادبیات داستانی بسیج گیلان با اشاره به انتخاب تعدادی از آثار برای حضور در دور دوم ارزیابی داستان‌ها گفت: هشت اثر از بین آثار ارسال‌ شده در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به عنوان داستان‌های برگزیده انتخاب شدند.

وی افزود: یک نفر از شرکت‌کنندگان این جشنواره که در رده سنی این جشنواره نبود نیز مورد تجلیل قرار گرفت.

*نفرات برتر جشنواره ادبیات داستان بسیج هنرمندان گیلان

در رده سنی نوجوانان، فاطمه سادات مهدی‌پور از بندر انزلی با اثر «یکی من را نجات دهد»، ستاره حکیم‌پور از سیاهکل با اثر «هوا بس ناجوانمردانه سرد است» و امیر مهدی صباحی از رودبار با اثر «مأموریت» حائز رتبه برتر شدند.

در رده سنی جوانان نیز فاطمه رهبر از بندر انزلی با اثر «مردها به سلیقه خودشان روفرشی نمی‌خرند»، صنم فاضل از رشت با اثر «عراقی بی‌شرف» و علی چکام از رشت با اثر «اون مال منه» برتر ین‌های جشنواره مذکور شدند.

در رده سنی بزرگسال نیز مریم ساحلی از بندر انزلی با اثر «زهر مار»، معصومه عظیمی از آستانه‌اشرفیه با اثر «زاویه زندگی از نگاه دوربین» و مجید کاظم‌زاده از رشت با اثر «دیوار کاغذی» رتبه‌های برتر این جشنواره را کسب کردند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم که با حضور هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان و دیگر مسئولان همراه بود از نفرات برتر این جشنواره با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد. 

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول