اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوط، ماکو، چالدران و پلدشت در مجلس:

تمرکززدایی سبب توسعه همه جانبه آذربایجان‌غربی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوط، ماکو، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکززدایی از مرکز استان آذربایجان‌غربی سبب توسعه همه جانبه این استان می‌شود.

تمرکززدایی سبب توسعه همه جانبه آذربایجان‌غربی می‌شود

محمد علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با تاکید بر تمرکززدایی از مراکز استان‌ها، تصریح کرد: تمرکززدایی از مرکز استان هدیه مسئولان استانی به آذربایجان‌غربی است که باید تداوم داشته باشد تا شاهد توسعه همه جانبه استان باشیم.

وی با تاکید بر توجه هرچه بیشتر به سرمایه‌گذاری صنعتی در استان، اعلام کرد: شمال آذربایجان‌غربی دارای ظرفیت‌های متعددی در این زمینه بوده و لازم است تا دولت توجه بیشتری نسبت به این منطقه داشته باشد.

علیپور با اشاره به تلاش‌های مرزبانی و نیروی انتظامی در تأمین امنیت منطقه به ویژه مرزهای استان، افزود: از مسئولان استان تقاضا دارم با عاملان قاچاق که به صورت کلان دست به قاچاق می‌زنند برخورد جدی داشته باشند.

وی افزود: مرزبانان و مبارزه کنندگان با قاچاق در صورت مواجهه با مردمی که به صورت خرد و برای گذران زندگی قاچاق می‌کنند، بخشش داشته باشند.

علیپور با بیان اینکه امسال سیل و تگرگ در منطقه خسارات زیادی بر مردم این منطقه وارد کرده است، گفت: مردم در مشکل هستند و از این رو دست به قاچاق می‌زنند.

وی اعلام کرد: به دنبال راهکار قانونی هستیم تا اقدامات حمایتی خود را در این زمینه افزایش دهیم.

علیپور با بیان اینکه مردم منطقه به صورت خرد اقدام به قاچاق می‌کنند، اظهار داشت: در بسیاری از موارد نیز مردم این منطقه فقط در نقل و انتقال بار قاچاق برای گذران زندگی با عاملان قاچاق همکاری دارند که لازم است این موضوع توسط مرزبانان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول