اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون وزنه‌برداری

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در همدان آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور با حضور حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و کوروش باقری، مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری و همچنین مدیران استانی در همدان افتتاح شد.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در همدان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات وزنه‌برداری جوانان انتخابی تیم ملی با میزبانی 26 تیم و حدود 300 ورزشکار وزنه‌بردار، مربیان، سرپرستان و کادر اجرایی در همدان آغاز شده تا 11 مهر برقرار است.

در مراسم افتتاحیه این مسابقات سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، میزبانی همدان در سطح کشور و جهانی را عامل اصلی پیشرفت ورزش استان دانست و ابراز امیدواری کرد ورزش استان با میزبانی‌های کشوری گامی بزرگ در کشور بردارد و وزنه‌برداری استان با برگزاری این مسابقات جهشی قابل توجه داشته باشد.

عی‌اکبر فامیل‌کریمی معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز در ادامه قول پیگیری احداث خانه وزنه‌برداری همدان را به مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری داد و از رئیس فدراسیون خواست که با پیگیری‌های خود در راستای احداث این خانه وزنه‌برداری همکاری داشته باشند.

حسین رضا‌زاده نیز پس از سخنان فامیل‌کریمی با ابراز رضایت از میزبانی همدان، گفت: بعد از چندین سال همدان موفق شد میزبانی کشوری وزنه‌برداری را داشته باشد.

وی اظهار امیدواری کرد جوانان و نوجوانان همدان جهش خوبی را در وزنه‌برداری داشته باشند و از مسئولان استانی خواست که خانه وزنه‌برداری استان هرچه سریع‌تر ساخته شود تا جوانان و نوجوانان این استان محلی برای تمرین داشته باشند.

 

* حاشیه‌های افتتاحیه مراسم

امیر خجسته و ابراهیم کارخانه‌ای نمایندگان همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرمانده پایگاه هوایی نوژه در مراسم افتتاحیه حضور داشتند که پس از دقایقی کارخانه‌ای با اعلام جلسه در استانداری مراسم را ترک کردند.

از نکات جالب این مسابقات شروع مسابقات قبل از افتتاحیه بود.

در هنگام برگزاری مسابقات استقبال خوبی از سوی تماشاگران از این مسابقات صورت نگرفته بود و تعداد تماشاگران بسیار کم بود.

حضور افراد غیر مسئول و تیم‌ها در افتتاحیه باعث مراسم شلوغی شده بود.

کمبود صندلی برای مسئولان در جایگاه محسوس بود.

در افتتاحیه تیم‌ها به صورت نمادین به رژه در این مسابقات پرداختند.

بعد از افتتاحیه به نفرات برتر روز اول مسابقات مدال اهدا شد. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول