اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کامیاران

نفرات برتر مسابقات استانی وزنه‌برداری کردستان مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان استان کردستان گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهید میثم محسنی‌فرد با معرفی برترین‌ها در کامیاران پایان یافت.

نفرات برتر مسابقات استانی وزنه‌برداری کردستان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان صبح امروز در حاشیه اختتامیه این مسابقات گفت: مسابقات این دوره از لحاظ کیفی در سطح قابل قبولی بود و میزبان هم شرایط بسیار خوبی را فراهم کرده بود اما به دلیل حضور تنها چهار تیم از شهرستان‌های سنندج، کامیاران، سقز و قروه از لحاظ کمی بسیار ضعیف بود و جا دارد که استان کردستان با 10 شهرستان تعداد تیم‌های بیشتری شرکت می‌کردند.

مهران تیشه‌گران همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان امسال برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است که در همین راستا امسال تعداد 75 برنامه، همایش ورزشی و فرهنگی را برای زنده نگه‌داشتن حماسه‌ها و رشادت‌های جوانان دوران دفاع مقدس در نظر گرفته است که با برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری جوانان این برنامه‌ها رسماً شروع شده است.

در این دوره مسابقات تعداد 16 ورزشکار از شهرستان‌های سنندج، کامیاران، سقز و قروه شرکت کردند که در پایان شهاب حمدی از کامیاران در دسته 65 کیلو در مجموع با 109 کیلوگرم اول شد.

در دسته 62 کیلوگرم نیز  پوریا قیطاسی از کامیاران در مجموع 183 کیلوگرم، در دسته 69 کیلوگرم عادل فاتحی از کامیاران در مجموع 233 کیلوگرم و در دسته 77 کیلوگرم هم سعید عبدی از قروه با مجموع 140 کیلوگرم مقام نخست را به خود اختصاص دادند.

در دسته 85 کیلوگرم میلاد سورسوری از کامیاران با مجموع 276 کیلوگرم، در دسته 94 کیلوگرم محمد معظمی از قروه با مجموع 250 کیلوگرم، در دسته 105 کیلوگرم شاهین شریفی از کامیاران با مجموع 200 کیلوگرم و در دسته 105+ کیلوگرم آرش مرادی از قروه با مجموع 155 کیلوگرم حائز رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش فارس؛ در رده‌بندی تیمی هم کامیاران با 86 امتیاز مقام اول را کسب کرد، قروه با 33 امتیاز دوم شد و سقز با 26 امتیاز در رده سوم و سنندج با 9 امتیاز در رده چهارم ایستاد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول