اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم:

4 وزنه‌بردار قمی به رقابت قهرمانی جوانان اعزام شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم از اعزام چهار وزنه‌بردار به رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور خبر داد.

4 وزنه‌بردار قمی به رقابت قهرمانی جوانان اعزام شدند

محمدجواد بهنام‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کارهای بسیار خوبی برای رشد و پیشرفت ورزش وزنه‌برداری در قم انجام داده‌ایم که بخش مهمی از آن به آموزش اصولی این رشته و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: بر اساس همین سرمایه‌گذاری بر روی نوجوانان و جوانان علاقمند به وزنه‌برداری توانسته‌ایم چهره‌های خوبی را شناسایی کرده و در هر دو رده سنی آماده اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین پشتوانه‌سازی وزنه‌برداری قم کنیم.

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم در ادامه حضور در مسابقات قهرمانی کشور را جزو مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در طول سال عنوان کرد و بیان داشت: این رشته هم در قالب رقابت‌های لیگ و هم در چارچوب مسابقات قهرمانی کشور با حضور برترین‌های وزنه‌برداری ایران در طول سال میادین مهمی دارد که در حد توان و ظرفیت وزنه‌برداری قم سعی در حضور موفق در آن داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: قم در لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور حضور ندارد اما تلاش می‌کند در مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف حضور مداوم داشته باشد تا توان و ظرفیت بالای وزنه‌برداران قمی به خوبی نمایان شود.

بهنام‌فرد در ادامه از اعزام وزنه‌برداران قمی به پیکارهای قهرمانی کشور خبر داد و بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان رقابت‌های رده سنی جوانان وزنه‌برداری کشور از امروز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: وزنه‌برداران قم در حالی به مسابقات قهرمانی کشور جوانان اعزام شده‌اند که این مسابقات از هشتم تا یازدهم مهر ماه به میزبانی هیئت وزنه‌برداری استان همدان برگزار می‌شود و وزنه‌برداران شرکت‌کننده در رده‌های سنی 18، 19 و 20 سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم در ادامه با اشاره به ترکیب تیم اعزامی هیئت وزنه‌برداری استان قم به این مسابقات، بیان کرد: وحید قرایی در دسته 69 با رکورد 200 کیلوگرم، مهرداد رزمی در دسته 105 با رکورد 310 کیلوگرم، جمشید یوسفی در دسته 105 با رکورد 230 کیلوگرم و محمود علی‌بلندی در دسته به اضافه 105 با رکورد 330 کیلوگرم نفرات اعزامی هیئت قم به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: این تیم به سرپرستی و سرمربیگری سید ابوالفضل رسولی و مربیگری امیر عبدالمحمد به این مسابقات اعزام شده است، ضمن اینکه داور اعزامی از قم محمدجواد بهنام‌فرد است که با درجه یک ملی در این رقابت‌ها قضاوت می‌کند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول