اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد

محدودیت ترافیکی در محورهای خروجی گیلان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه گیلان از محدودیت ترافیکی در محورهای خروجی استان تا اول مهر امسال خبر داد.

محدودیت ترافیکی در محورهای خروجی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مجید جمشاد در جلسه انتظامی استان محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایان فصل تابستانی و اول مهر را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به سپری شدن روزهای پایانی فصل تابستان و پیش‌بینی خروج مسافران از این استان در روزهای پایان هفته به منظور افزایش ایمنی ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه پلیس راه استان ضمن هماهنگی با پلیس راه ناجا محدودیت ترافیکی در محور های خروجی استان اعمال می‌شود.

فرمانده پلیس راه گیلان تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی را از روز 31 شهریور جاری ساعت هشت صبح تا یک بعد از ظهر روز شنبه مورخ اول مهر در محور رشت به قزوین و بالعکس ممنوع اعلام کرد.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح روز جمعه تا یک بعد از ظهر روز شنبه اول مهر از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع است.

جمشاد تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی را از ساعت هشت صبح تا 11 شب جمعه 31 شهریور از محور آستارا به تالش ممنوع اعلام کرد.

وی افزود: تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا 11 شب روز جمعه 31 شهریور از محور  پونل‌ـ‌فومن‌ـسراوان‌ـ لوشان ممنوع است.

این مسئول از شرکت‌های باربری و رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و کالا خواست با مد نظر قرار دادن محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده ضمن احترام به قانون و حقوق دیگر شهروندان از اتلاف وقت و زمان خود جلوگیری به عمل آورند.

وی در ادامه با اشاره به بررسی دلایل علمی افزایش تصادفات در استان بیان کرد: در اقدامی مشترک و با همکاری پلیس راه ناجا اقدام به بررسی علمی علل افزایش تصادفات در استان کرده‌ایم و در این راستا موارد مختلفی توسط کارشناسان پلیس راه بررسی و نتیجه واکاوی تصادفات جاده‌ای استان در پنج ماه نخست امسال در جلسه‌ای با حضور فرمانده انتظامی استان و رئیس پلیس راه ناجا ارائه شد.

جمشاد خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شده تا کار گروه علمی بررسی کننده تصادفات با همکاری پلیس راه استان اقدام‌های کارشناسی خود را تا کسب نتیجه و دستیابی به اقدام عملی برای کاهش تصادفات پیگیری کنند.

به گفته وی، در جلسه مذکور هیئت اعزامی بررسی‌های علمی انجام شده در زمینه تصادفات عابر پیاده در گیلان را مطرح کرده و سه محور پر حادثه به طول 50 کیلومتر شامل رشت، فومن، خاچکین، ضیابر و رضوانشهر به تالش را برای آغاز مرحله نخست طرح اصلاح و نصب علایم راهنمایی و رانندگی برای حفاظت از عابران پیاده  مشخص کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول