اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های کشوری کونگ‌فو

کونگ‌فو‌کاران قزوینی 6 مدال رنگارنگ کسب کردند

خبرگزاری فارس: رئیس سبک کونگ‌فو توآ استان قزوین گفت: کونگ‌فوکاران قزوینی با کسب شش مدال رنگارنگ در رقابت‌های کشوری کونگ‌فو خوش درخشیدند.

کونگ‌فو‌کاران قزوینی 6 مدال رنگارنگ کسب کردند

محمدعلی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کونگ‌فوکاران استان قزوین با کسب سه مدال طلا و دو نقره و همچنین یک برنز در رقابت‌های کشوری کونگ‌فو خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه کونگ‌فوکاران قزوینی در این رقابت‌ها عملکرد مطلوبی را داشتند، ابراز کرد: کونگ‌فوکاران قزوینی در رقابت‌های کشوری کونگ‌فو با قدرت به میدان رفتند و نتایج خوبی را نیز کسب کردند.

رئیس سبک کونگ‌فو توآ استان قزوین ادامه داد: در این رقابت‌ها افشین رضایی، عرفان پورمهدی و علیرضا نجف‌زاده از استان قزوین موفق شدند عناوین نخست را به خود اختصاص دهند و بر سکوی قهرمانی بیاستند.

نوروزی اعلام کرد: همچنین سیروس بهبودی و علی مرادی نیز از این استان در رقابت‌های کشوری کونگ‌فو که در استان گیلان برگزار شد، توانستند بر سکوی نایب‌ قهرمانی بیاستند و مدال نقره را به دست آورند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در ادامه رقابت‌های کشوری کونگ‌فو، محسن بشیری از استان قزوین به مدال برنز رسید و به کار تیم کونگ‌فو استان قزوین در این رقابت‌ها پایان داد.

رئیس سبک کونگ‌فو توآ استان قزوین با بیان اینکه کونگ‌فو این استان از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، ابراز کرد: کونگ‌فو در استان قزوین از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و در این رشته استعدادهای فراوانی وجود دارند که در صورت فراهم شدن زمینه‌های مناسب شکوفا می‌شوند.

نوروزی اذعان کرد: در صورتی که بر روی این رشته در استان قزوین سرمایه‌گذاری‌های بیشتری شود به طور حتم رشته کونگ‌فو در این استان رشد چشم‌گیری خواهد داشت.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول