اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اصفهان کمتر از سایر استان‌ها است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سایر استان‌ها در بحث سرمایه‌گذاری بخش خصوصی طی سال‌های اخیر نسبت به استان اصفهان جلوتر هستند.

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اصفهان کمتر از سایر استان‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا فولادگر ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری اصفهان با اشاره به جذب فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اصفهان اظهار کرد: کشور شرایط حساسی دارد و منابع درآمدی کشور کمتر از مقدار معین شده هر سال است.

وی با بیان اینکه نباید به منابع مالی دولت و اعتبارات اختصاص یافته آن اکتفا کرد، افزود: باید با توجه به محدودیت‌های منابع و سرمایه‌گذاری‌های بخشی دولتی سراغ تغییر اولویت‌های سرمایه‌گذاری در استان رفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه باید به سمت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رفت و قرار گرفتن برخی از پروژه‌ها به سمت مهر ماندگار رفت، تصریح کرد: در استان اصفهان 20 اولویت را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های آب، کشاورزی، حمل و نقل و گردشگری از جمله این اولویت‌ها است، افزود: به عنوان مثال در پروژه مهم انتقال آب فلات مرکزی بهشت آباد که از مصوبات دولت بود و فقط 30 درصد آن را دولت پرداخت کرد.

فولادگر گفت: دولت قرار شد که 17 میلیارد تومان نیز برای این پروژه‌ها پرداخت کند، اما تاکنون این امر محقق نشده است و باید در این شرایط از طریق بخش خصوصی اقدام کرد.

وی با تاکید به اینکه یک سری از استان‌ها با منابع بخش غیردولتی کار می‌کنند، اظهار کرد: در سال‌های اخیر در استانی همچون خراسان‌رضوی 90 درصد از سرمایه‌گذاری‌های صنایع  آن از طریق بخش خصوصی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری غیردولتی در اصفهان کمتر از سایر استان‌های کشور است، افزود: در صورت موافقت اولویت‌های استان را مشخص و به بخش خصوصی واگذار شود.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول