اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

گمرک بازار ته لنجی آبادان را نجات دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: درب بازار ته لنجی آبادان بسته شود تمام بازارهای منطقه کور می‌شود لذا گمرک در خصوص رونق مجدد این بازار بیش از پیش تلاش کند.

گمرک بازار ته لنجی آبادان را نجات دهد

محمدسعید انصاری امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل گمرک آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: بازار آبادان با ته لنجی شناخته می‌شود و این بازار رونق اقتصادی و اشتغال را در منطقه به وجود آورده است.

وی افزود: بیشتر جمعیت شهرستان آبادان را جوانان تشکیل می‌دهند که این افراد نیاز به شغل و حرفه دارند که بازار ته لنجی این پتانسیل را برای افزایش آمارهای اشتغال در بین جوانان منطقه دارد.

نماینده مردم آبادان ادامه داد: خاموشی فعالیت بازار ته لنجی عواقبی چون فساد، دزدی و اعتیاد را به دنبال دارد که برای جلوگیری از این اتفاقات ناگوار توجه بیشتر به شکوفایی و گسترش بازدهی آن در منطقه باید مورد توجه مدیر جدید گمرک آبادان قرار بگیرد.

وی با اشاره به عملکرد مدیر کل سابق گمرک آبادان گفت: مدیریت پیشین گمرک شهرستان آبادان اقدامات مثبتی را در راستای رضایت شهروندان و خدمت‌ رسانی بیشتر به منطقه انجام داده است.

انصاری ضمن قدردانی از زحمات بهنام نوروزی مدیر کل سابق گمرک آبادان تصریح کرد: مدیریت جدید گمرک نیز باید این خدمات را بیشتر و گسترده‌تر کند زیرا رضایت شهروندان رضایت همه مسئولان منطقه است.

وی افزود: بازاری که بتواند رونق اقتصادی منطقه را افزایش و بسترهای اشتغال‌زایی را ایجاد کند مستلزم یک گمرک موفق است و لازمه این امر داشتن یک مدیر کارآمد و فعال است که با شناخت این بسترها کیفیت و کمیت را به موازات هم در برنامه‌های خود اجرایی کند.

نماینده مردم آبادان در پایان گفت: همکاری همه مدیران ارگان‌های اجرایی منطقه با مدیریت جدید گمرک آبادان و شناخت پتانسیل‌های اقتصادی شهرستان از سوی این مدیران گامی ارزنده در شکوفایی اقتصاد منطقه است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول