اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام

ندای «یا رسول‌الله» مردم هرمزگان به آسمان برخاست

خبرگزاری فارس: مردم انقلابی و ولایتمدار هرمزگان در تجمعی اعتراض‌آمیز نسبت به ساخت و انتشار فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) خواستار مجازات عاملان این فیلم موهن شدند.

ندای «یا رسول‌الله» مردم هرمزگان به آسمان برخاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مردم سراسر هرمزگان ساعتی پیش همگام با یکدیگر در تجمعی اعتراض‌آمیز و با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل صعود» هتک حرمت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) را به شدت محکوم کردند.

مردم در این راهپیمایی با به آتش کشیدن پرچم اسرائیل غاصب خشم و انزجار خود را نسبت به اهانت کافران به مقدسات اسلامی اعلام کردند.

مردم هرمزگان در این راهپیمایی خواستار مجازات عاملان و دست‌اندرکاران ساخت این فیلم موهن شدند و به سران کفر اعلام کردند که هرچه زودتر عاملان را به مجازات رسانده و از کشورهای اسلامی عذرخواهی کنند.

همگام با مردم بندرعباس مردم شهرستان‌های دیگر هرمزگان نظیر بستک، قشم، حاجی‌آباد، میناب، رودان، لنگه و خمیر نیز موجی از خشم و انزجار خود را با فریادی رسا و در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس با مشت‌های گره کرده حواله دشمنان کردند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول