اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زیر بارش شدید باران ورزشگاه شهدای ساری

فوتبالیست‌های نساجی به نخستین 3 امتیازی لیگ آزادگان دست یافتند

خبرگزاری فارس: تیم نساجی مازندران در زیر بارش شدید باران ورزشگاه شهدای ساری به نخستین سه امتیازی مسابقات فوتبال جام آزادگان دست یافت.

فوتبالیست‌های نساجی به نخستین 3 امتیازی لیگ آزادگان دست یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم نساجی مازندران در زیر بارش شدید باران ورزشگاه شهدای ساری به نخستین سه امتیازی مسابقات فوتبال جام آزادگان دست یافت.

از هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه هفتم مهر تیم نساجی قائمشهر در ورزشگاه شهدای ساری میزبان ماشین‌سازی تبریز بود و در نهایت موفق شد مهمان تبریزی خود را سه بر صفر با شکست بدرقه کند و به نخستین پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی دست یابد.

نساجی مازندران که در دو دیدار گذشته خود مقابل ابومسلم خراسان و الوند همدان شکست خورده بود در این بازی برای جبران ناکامی و کسب سه امتیاز بازی و با تشویق حدود 2 هزار تماشاگر به میدان رفت.

بازیکنان نساجی از همان ابتدا بازی، توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سوار بر بازی شدند تا اینکه در دقیقه 18 مجتبی رمضانی در پی پاس عمقی حسین بغلانی موفق به نخستین گل نساجی شد.

پس از به ثمر رسیدن گل نساجی، بازیکنان ماشین‌سازی برای جبران گل چند حمله روی دروازه نساجی داشتند که در یکی از این ضدحمله‌ها، مجتبی رمضانی برای بار دوم نیز موفق شد دومین گل نساجی را وارد دروازه حریف کند.

نیمه نخست با دو گلی که توسط مجتبی رمضانی برای نساجی به ثمر رسید، به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم، تیم ماشین‌سازی تبریز برای جبران یکی از گل‌ها چند حمله نصف و نیمه‌ای را روی دروازه نساجی داشت که با درخشش علی نظر محمدی دروازبان نساجی همراه بود تا اینکه در دقیقه 62 بر اثر غفلت بازیکنان ماشین‌سازی تبریز در درون محوطه جریمه، گل سوم نساجی توسط احسان عبدی به ثمر رسید.

قضاوت این بازی بر عهده حسن اکرامی بود.

داور بازی در طول 90 دقیقه به هفت بازیکن دو تیم کارت زرد نشان داد.

با توجه به نتیجه بدست آمده و پیروزی سه بر صفر نساجی، بازیکنان ماشین‌سازی تبریز خطاهای شدیدی روی بازیکنان نساجی داشتند که اداره این بازی دقیقه به دقیقه از دست داور خارج می‌شد.

داوود بکوت، قادر افکاری، مصطفی بابازاده و توحید قوجاری از ماشین‌سازی تبریز و حسین بغلانی، احسان عبدی و مصطفی مهدی‌زاده از نساجی مازندران به عنوان هفت بازیکنی بودند که توسط داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

در این دیدار علی نظر محمدی، محسن میرابی، میثم خداشناس، اکبر دوربینیان، مصطفی نوربخش (محمد علی عشور زاد)، نقی شاه‌مرادی، فرهاد خیرخواه (محمد عباس‌زاده)، مجتبی رمضانی، احسان عبدی (مصطفی مهدی‌زاده)، حسین بغلانی، مجید کاویانپور با سرمربیگری اسماعیل اسماعیلی برای نساجی بازی کردند.

همچنین مجتبی جانفشان، رامین محمدپور، داوود بکوت، جاوید یوسفی، امید صمدی (امیر قورتچی)، علیرضا عبادی، مصطفی بابازاده، سعید اصغری (توحید قوجاری)، قادر افکاری، داوود مرج زاده و مصطفی چترابگون (حسین اسدالله‌پور) با مربیگری علیرضا اکبرپور برای ماشین‌سازی تبریز بازی کردند.

به گزارش فارس، به علت بازسازی و مرمت ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، بازی‌های نساجی تا اطلاع ثانوی در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول