اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

مواضع جمهوری اسلامی از تریبون سازمان ملل تبیین شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: رئیس جمهور کشورمان با استفاده از تریبون سازمان ملل مواضع منطقه‌ای و بین‌المللی نظام جمهوری اسلامی و جنبش عدم تعهد را تبیین کرد.

مواضع جمهوری اسلامی از تریبون سازمان ملل تبیین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ضعف در مدیریت جهانی، ساختار سازمان ملل و شورای امنیت، سوء استفاده استکبار از حقوق بشر، توهین غربیان به مقدسات ادیان آسمانی، سوء استفاده استکبار از موضوع انرژی هسته‌ای، ارسال سلاح به تروریست‌های سوریه، لشکرکشی آمریکا به عراق و افغانستان، تحمیل دو جنگ جهانی به جامعه بشری و سوء استفاده آمریکا از 11 سپتامبر علیه مسلمانان از جمله موضوعاتی بودند که رئیس جمهور مطرح کردند.

وی با اشاره آغاز عزیمت حجاج ایرانی به زیارت مدینه منوره و انجام مناسک حج افزود: سخنرانی ولی امر مسلمانان در جمع کارگزاران حج بسیار راهگشا و تعیین‌کننده بود به طوری که به توصیه آن حضرت ضرورت دارد حجاج از جبهه استکبار و توهین‌کنندگان به ساحت مقدس رسول خدا اظهار تنفر شدید داشته باشند چراکه این مهم به معنای واقعی برائت از مشرکان است.

امام جمعه خوی با تبریک ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به نمازگزاران جمعه گفت: مأمون عباسی با حیله‌گری و ریاکاری تمام در راستای حل مشکلات متعدد سیاسی حاکم بر جامعه آن روز امام را وادار کرد تا به ایران سفر کند و ولایتعهدی او را بپذیرد لکن آن بزرگوار با بهره‌گیری از این فرصت تحمیلی توانستند فرهنگ اهل بیت را به عمق جان شیعیان در ایران نفوذ بدهد.

موسوی‌شکوری با اشاره به عوامل کشیده شدن انسان به سوی غیبت و بدگویی از دیگران، تمسخر و استهزاء را از جمله مصادیق بدگویی دیگران برشمرد و گفت: امام زین‌العابدین(ع) می‌فرماید از جمله گناهانی که عذاب خدا را نازل می‌کند استهزاء و مسخره کردن مردم است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول