اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نشست خبری دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

فیلمساز فلسطینی: 20 درصد فیلم‌های مقاومت تولید کشورهای غربی است

خبرگزاری فارس: فیلمساز فلسطینی با بیان اینکه 20 درصد فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره مقاومت تولید کشورهای غربی است، گفت: این امر یعنی تا چه حد وقایع در منطقه عربی توانسته سینماگران غربی را جذب کند.

فیلمساز فلسطینی: 20 درصد فیلم‌های مقاومت تولید کشورهای غربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی برکات شامگاه چهارشنبه در نشست تخصصی فیلم مقاومت اظهار داشت: من در حال حاضر در فلسطین زندگی می‌کنم و مبارزه ملت ما همچنان ادامه دارد و فیلم‌های ما به مبارزه با ابعاد مختلف می‌پردازند.

وی تصریح کرد: برای دومین بار است که به ایران سفر می‌کنم و سال گذشته داور جشنواره فیلم جوانان بودم و در این دوره نیز با افتخار حضور پیدا کردم.

برکات عنوان کرد: ایران حامی مبارزه و مقاومت است، اهتمام ایران در سینما و برگزاری چند جشنواره تاکید بر این دارد که سینمای ایران تا چه اندازه در سطح جهان مهم است.

وی افزود: اکثر فیلم‌هایی که در این دوره حضور داشتند، انتخاب نفرات اول تا سوم را با مشکل مواجه کرد و این امر ناشی از اهمیت آنها است.

برکات اذعان داشت: 20 درصد فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره تولید کشورهای غربی است و این یعنی تا چه حد وقایع در منطقه عربی توانسته سینماگران غربی را جذب کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بر تولید فیلم از حقایق و حقیقت اثر داشته که آنها طرفداری کردند، حقیقت این ملت در فیلم‌هایی مانند "اشک‌های غزه" و ... نشان داده شده است.

یحیی برکات گفت: با توجه به این مسئله امیدوارم صندوق حمایتی تشکیل شود تا به تولید فیلم‌ها کمک کند و این فیلم‌ها برای همه مردم به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول