اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیشوا:

امروز ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها به قدرت رسیده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پیشوا گفت: امروز ایران اسلامی در زمینه تسلیحات نظامی به قدرت رسیده و برای دفاع از کیان کشور چیزی کم ندارد و راحت‌تر از دوران گذشته اسرائیل و آمریکا را شکست خواهد داد.

امروز ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها به قدرت رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی رحمتی‌نیا پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند کسانی از شما را که ایمان دارند و آنان که دانش یافته‌اند به درجات بالاتر می‌برد. 

امم جمعه پیشوا با تبریک میلاد مسعود حضرت امام رضا (ع) اظهار کرد: مرقد مطهر امام رضا (ع) یکی از بزرگ‌ترین مراکز فرهنگی جهان محسوب می‌شود و به تمام دنیا سرویس‌دهی فرهنگی می‌کند.

وی گسترش فرهنگ تشیع در ایران را به برکت وجود امام رضا (ع) در این کشور دانست و افزود: حضور سادات، علویان و علمای بزرگ در ایران از جمله برکات وجود این امام همام است.

حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا تاکید کرد: طی سفر امام رضا (ع) از مدینه به مرو، هر کجا توقف می‌فرمودند، برکات زیادی شامل حال مردم آن منطقه می‌شد از جمله هنگامی که امام در مسیر حرکت خود وارد نیشابور شدند، مردم زیادی که خبر ورود ایشان را شنیده و به استقبال آمدند.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: درخواست مردم این بود که شما را به حق پدران پاک و اجداد بزرگوارت سوگند می‌دهیم که رخسار فرخنده خویش را به ما نشان دهی و حدیثی از پدران و جد بزرگوارتان پیامبر خدا (ص) برای ما بیان فرمایی تا یادگاری نزد ما باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت نیز حدیث سلسله‌الذهب را کلمه به کلمه از قول پدر گرامیشان و از قول اجداد طاهرشان به نقل از رسول خدا (ص) و به نقل از جبرئیل از سوی حضرت حق تعالی ‌بیان کردند.

حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا در ادامه به فرا رسیدن هفته ناجا اشاره کرد و با تبریک این هفته بیان کرد: نیروی انتظامی از نیروهای خدوم کشور هستند که در تمام مناطق ایران دیده می‌شوند و خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با تصریح بر اینکه نیروی انتظامی به طور متوسط روزانه یک شهید می‌دهد، هفته دفاع مقدس را گرامی‌نگه‌ داشت و آن را یک گنجینه تمام ناشدنی برای جامعه خواند.

حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا ادامه داد: تقارن دهه کرامت با هفته دفاع مقدس اتفاق میمون و مبارکی بود هفته دفاع مقدس یادآور دوران با شکوهی است که مردم در آن دوران، سختی‌های فراوانی را تحمل کردند و امروز به برکت آن دوران به امنیت و آسایش رسیدند.

امام جمعه پیشوا با اشاره به تهدیدهای نظامی دشمنان اضافه کرد: دشمنان خیال می‌کنند می‌توانند با تهدید و فشار ایران را وادار به عقب نشینی کنند اما زهی خیال باطل، ایران اسلامی در جنگ تحمیلی که چیزی در دست نداشت با عظمت در برابر دشمنان ایستاد امروز که این همه توانایی و قدرت دارد و در زمینه تسلیحات نظامی به قدرت رسیده و برای دفاع از کیان کشور چیزی کم ندارد راحت‌تر از دوران گذشته اسرائیل و آمریکا را شکست خواهد داد.

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ‌گاه زانو به زمین نخواهد زد و با تمام وجود در راه آرمان شهدا و رهبری محکم ایستادگی خواهد کرد، خاطر نشان ساخت: امروز جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در عرصه‌های داخلی، ملی و منطقه‌ای و بین‌المللی حضور دارد و با قدرت هر چه بیشتر به سمت اهداف و آرمان شهدا و امام شهدا گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول