اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

شهدا غرور مقدس ایرانیان را افزون کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدا با حرکت و اعمال نیک خود بهترین و شایسته‌ترین یادگار را از خود به جای گذاشتند و به تقویت و انسجام روحیه همدلی و احیای غرور مقدس ایرانیان کمک کردند.

شهدا غرور مقدس ایرانیان را افزون کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در یادواره شهدای طریق‌القدس در محل برگزاری نمایشگاه رزمی، فرهنگی طریق‌القدس در اردبیل اظهار داشت:‌ توان و قدرت شهدا، ایثارگران و رزمندگان ما به حدی دشمن را دچار سردرگمی کرده بود که شاهد آن هستیم استکبار جهانی امروز نیز از عظمت این ملت و انقلاب عظیم آنها در هراس و نگرانی واقعی است.

وی از قدرت شهادت و ایثارگری به عنوان قدرت بازدارندگی معنوی نظام اسلامی و ارزشی این جامعه یاد کرد و افزود: ما باید حرمت و قدر این ایثارگری‌ها و جانفشانی‌ها را بدانیم و یقین داشته باشیم که با توسل به فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌توانیم ابرقدرت‌های جهان را در اهداف خبیث و پلیدشان ناکام بگذاریم.

بابازاده در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دشمنان ما امروز به جد از ابعاد فرهنگی، ارزشی و معنوی جامعه ما در هراس و نگرانی هستند و در سنگر دسیسه‌های خود به شدت دچار افول و عقب‌نشینی شدند چرا که ملت ایران ملتی وفادار به آرمان‌ها و مقدساتشان است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل سنگر مبارزه امروز را سنگری سخت و دشوار نسبت به دوران جنگ هشت ساله توصیف کرد و ادامه داد: دشمن امروز با دو حربه فرهنگی و اقتصادی به جنگ با ملت ما آمده است تا شاید پیوند مردم با نظام و دلدادگی امت به ولایت را دچار خدشه کند اما در این حرکت خبیث و آلوده به اندیشه‌های انحرافیش قطعاً با شکست روبه‌رو می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم تعدادی از شعرا و مداحان به اجرای برنامه پرداخته و یاد و نام شهیدان و ایثارگران در آخرین روز هفته دفاع مقدس گرامی داشته شد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در نمین

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت که همزمان با 70 شهر مرزی کشور و به مناسبت هفته دفاع مقدس در نمین آغاز شده بود با معرفی آثار و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این جشنواره که به مدت دو روز در فرهنگسرای نمین و آبی‌بیگلو برگزار شد، 9 فیلم با موضوع انقلاب و دفاع مقدس برای علاقمندان به نمایش گذاشته شد که در نخستین روز این جشنواره فیلم‌های مقاومت که در دو روز برگزاری این جشنواره پخش فیلم‌هایی با موضوع مقاومت با استقبال اهالی روبه‌رو شد.

شرکت‌کنندگان این جشنواره بعد از تماشای فیلم با امضای توماری انزجار خود را از تهیه و پخش‌کنندگان فیلم موهن به ساحت پیامبر (ص) نشان دادند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره فرماندار نمین در سخنانی گفت: بهترین تدبیر در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن گرایش به کارهای فرهنگی و هنری اصیل و ارزشی است که می‌تواند اقدام دشمن را در نطفه خفه کند.

سید تقی دریتیم با بیان اینکه استکبار جهانی در حرکتی خبیث تمام قد به مقابله با هنر و فرهنگ ایران اسلامی آمده است، تصریح کرد: اگر رشادت رزمندگان ما محوریت و موضوعیت فیلم باشد ما از این طریق می‌توانیم ارزش‌های انقلابی را به نسل آینده منتقل کنیم.

به گزارش فارس، ‌امروز در آخرین روز هفته دفاع مقدس مزار شهدا و قبور مطهر آنها در تمام شهرهای استان اردبیل عطرافشانی شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم یاد و خاطره شهیدان را با تقدیم فاتحه و صلوات گرامی داشته و بر تقویت راه ارزشمند شهدا و ایثارگران تاکید کردند.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول