اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

ایران با صبر و استقامت مستقل‌ترین کشور است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: ملت ایران در سایه آیات الهی و با صبر و استقامتی که از خود نشان داد، اکنون مستقل‌ترین کشور جهان است.

ایران با صبر و استقامت مستقل‌ترین کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی در آیین رونمایی از 25 کتاب دفاع مقدس در جوار گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بزرگترین حادثه قرن بیستم در دنیا است، بزرگترین کار هزاره گذشته اسلام کار شهدا بود که چنین عزت، سرافرازی و افتخاراتی در ام‌القرای اسلام به منصه ظهور رسیده است.

وی افزود: این افتخارات در سایه خون شهدا، ایثار جانبازان و آزادگان و صبر و استقامت خانواده‌های آن‌ها است و خداوند وعده داده که با صابران است.

کمالی ابراز داشت: ملت ایران در سایه آیات الهی با صبر و استقامتی که از خود نشان دادند مستقل‌ترین کشور در روی کره زمین هستند و بالاترین افتخار برای خانواده‌های ایثارگران و شهدا آزادی این مملکت است.

وی بیان کرد: عزتی بالاتر از این نیست که ما عزتمندترین ملت در روی کره زمین هستیم و کسانی که به عزت غیر از خدا روی آورند دچار ذلت دنیا و لعن و نفرین خداوند و ملائکه آن می‌شوند.

معاون استاندار کرمان گفت: در سخت‌ترین شرایط که ما را در تنگنا قرار داده بودند همه راه‌های بین‌المللی را به حساب خود بسته‌اند، آمریکایی‌ها می‌گفتند بعد از گذشت یک ماه از این تحریم‌ها ملت ایران دستهای‌شان را بالا می‌گیرند و ما در روز جهانی قدس دست‌هایمان را بالا گرفتیم و فریاد "مرگ بر آمریکا" سر دادیم و این موجب استقامت ملت ایران شد.

سردار محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در این آیین اظهار داشت: دوران دفاع مقدس موجب شد تا ملت ما در برابر جهان مقاوم و استوار شوند و به مردم ما این درس را داد که نظام اسلامی با پشتوانه مردمی و رهبری همواره زنده و پاینده است.

وی افزود: خون شهدا پیروزی همیشگی نظام جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه بیمه کرد و این امر برای ما یک افتخار است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول