اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جعفری در جمع بسیجیان استان البرز: - ۲

امروز بسیج آماده‌تر از هر زمان دیگری است

خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز از نظر کمی و کیفی بسیج آماده‌تر از هر زمان دیگری حتی دوران دفاع مقدس است.

امروز بسیج آماده‌تر از هر زمان دیگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری در بخش دیگری از سخنان خود در رزمایش بزرگ 20 هزار نفری بسیجیان استان البرز به تشریح تهدیدهای دشمنان اسلام و انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: ایجاد تردیدهای سیاسی و شایعه پراکنی در داخل کشور و اجرای پروژه ایران هراسی در حوزه سیاست خارجی یکی از مهم‌ترین تهدیدها در این دوره است.

وی ادامه داد: تهدید دیگر در بعد فرهنگی است که به فرموده مقام معظم رهبری از تهاجم و ‌ شبیخون عبور کرده و امروز استکبار جهانی به جنگ فرهنگی علیه اعتقادات و آرمان‌های ملت ایران پرداخته است.

وی تأکید کرد: هدف استکبار و رژیم صهیونیستی از تهاجم فرهنگی متزلزل کردن اعتقادات و باورهای مردم ولایت‌مدار ایران است که اگر در برابر این تهدید هوشیار نباشیم دشمنان جسارت خود را بیشتر خواهند کرد.

سردار جعفری در ادامه با طرح این پرسش که تکلیف نیروهای انقلاب و در راس آن بسیجیان چیست گفت: در اولویت نخست تکالیف سازمانی مهمی بر عهده بسیج و سپاه قرار دارد که این تکالیف در حوزه بسترسازی برای حفظ آمادگی مردم و بسیجیان برای مقابله با تهدیدهای مختلف است.

وی تأکید کرد: در این راستا کارهای بسیار خوبی در بسیج انجام شده که مهم‌ترین آنها تشکیل گردان‌های امام حسین (ع) برای مقابله نظامی با حمله دشمن است که خوشبختانه در این حوزه بیش از 400 گردان با نیروهای زبده بسیجی تشکیل و هم‌اکنون آماده دفاع از خاک ایران اسلامی در برابر تحریم‌های نظامی دشمنان هستند.

وی افزود: برنامه دیگر تشکیل گردان‌ها امام علی (ع) برای مقابله با تهدیدهای امنیتی دشمنان در داخل کشور است که خوشبختانه این برنامه نیز با موفقیت در دست اجرا بوده و هم‌اکنون بیش از 100 گردان امام علی (ع) در سراسر کشور آماده مقابله با هرگونه تهدید و توطئه امنیتی و ایجاد تنش و آشوب در کشورمان هستند.

سردار جعفری ادامه داد: گردان‌های عاشورا نیز که بیش از 20 سال پیش انجام شده امروز در آمادگی کامل بوده و مأموریت اصلی آن نیز دفاع از کوی و برزن در داخل کشور است و همچنین آمادگی در مقابل جنگ نرم از جمله اهداف اصلی گردان‌های عاشوراست.

وی افزود: گردان‌های بیت‌المقدس نیز هم‌اکنون طراحی و تشکیل شده که حضور قدرتمند آنها به سود منافع ملی و ایجاد امنیت داخلی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی است.

وی همچنین از تشکیل بیش از 60 هزار حلقه‌ 200 نفره صالحین در کانون‌های بسیج در سراسر کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه سازماندهی و هدف‌گذاری که از جمله وظایف سپاه برای نیروهای بسیجی است انجام شده و امروز به این تکلیف به خوبی عمل کرده‌ایم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: به فضل الهی و با حمایت‌های ولایت و هوشیاری و بصیرت مردم بسیجی و انقلابی ایران امروز بسیج و سپاه و به طور کلی نیروهای مسلح از نظر کمی و کیفی در اوج آمادگی بوده و این آمادگی از هر زمان دیگری حتی دوران دفاع مقدس بیشتر است.

سردار جعفری در انتها به تکالیف فردی نیروهای انقلابی و بسیجی اشاره کرد و گفت: این تکالیف در چهار حوزه کلی قابل دسته‌بندی است که مهم‌ترین آنها عبارت است از افزایش توانایی، مهارت و تخصص نیروهای بسیجی در هر یگان و گردانی که حضور دارند.

سردار جعفری ادامه داد: ایمان‌افزایی و خودسازی بسیجیان تکلیف مهم دیگری است که بر عهده آنان قرار داشته و سومین اولویت و تکلیف نیز افزایش بصیرت سیاسی و آگاهی بسیجیان است.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: آخرین وظیفه هر بسیجی در شرایط امروز این است که با هوشیاری و عمل به موقع به وظایف و تکالیف خود همواره آماده دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب بوده و هیچ زمانی در انجام این تکالیف تعلل و سستی نداشته باشند.

* استان البرز در فتنه 88 عملکرد انقلابی داشت

سردار سرلشگر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتهای سخنان خود به روحیه ولایت‌مداری و ارزشی مردم استان البرز اشاره کرد و گفت: مردم این استان در طول سال‌های دفاع مقدس و پس از آن همواره در مسیر انقلاب حرکت کرده و در ادوار مختلف به ویژه فتنه 88 عملکرد انقلابی بسیار خوبی داشته است.

هم‌ا‌کنون همایش 20 هزار نفری بسیجیان استان البرز با رمز یا محمد رسول‌الله و شعار لبیک یا رسول‌الله در منطقه عمومی حصارک کرج در حال برگزاری است.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول