اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادمان شهدا در کرمان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: یادمان شهدا همزمان با برپایی پنجمین جشنواره گل و گیاه ‌در محل پارک مادر شهر کرمان رونمایی شد.

یادمان شهدا در کرمان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیین رونمایی از یادمان شهدا اثر محدثه پورجعفری هنرمند جوان کرمانی همزمان با برپایی جشنواره گل و گیاه با حضور کریم مهرشاد معاون استاندار کرمان و جمعی از مدیران شهری در محل پارک مادر برگزار شد.

همچنین همزمان با برپایی پنجمین جشنواره گل و گیاه از چهار بادگیر نصب شده در پارک مادر پرده‌برداری شد که با استفاده از کاشی‌های نقاشی‌شده توسط کودکان مؤسسه خیریه آشیانه علی (ع) کرمان ساخته شده‌اند.

شهردار کرمان در حاشیه بهره‌برداری از تندیس شهدا ابراز داشت: محدثه پورجعفری هنرمند جوان کرمانی با صبر و شکیبایی و تلاش بسیار زیاد این تندیس را ساخته است.

ابوالقاسم سیف‌اللهی همچنین در باره بادگیرهای احداث شده در پارک مادر بیان داشت: کودکان مؤسسه خیریه آشیانه علی (ع) بر روی تعدادی سرامیک کوچک نقاشی‌هایی را طراحی کردند که این سرامیک‌ها پس از پخته‌شدن بر روی بادگیرها نصب شد تا در پارک مادر به یادگار بماند.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه آشیانه علی (ع) با نگهداری تعدادی از کودکان بی‌سرپرست زلزله بم فعالیت خود را آغاز کرد، عنوان کرد: شرایط نگهداری از این کودکان در مؤسسه مذکور بسیار مناسب است و کودکان روحیه خوبی دارند.

خدیجه دهقانی مدیر موسسه خیریه آشیانه علی (ع) نیز در این آیین از حضور 45 کودک در آشیانه خبر داد و اظهار داشت: شهرداری کرمان حمایت مناسبی از کودکان این مؤسسه دارد.

به گزارش فارس، نمایشگاه گل و گیاه کرمان با نمایش و فروش گونه‌های مختلف گیاهی از جمله گیاهان دارویی و انواع گل‌ها تا 14 مهر ماه در پارک مادر شهر کرمان دایر است.

در این نمایشگاه بخشی از خدمات سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری کرمان ارائه شده است و مجموعه‌های مختلف شهرداری برنامه‌های تخصصی خود را در حاشیه این نمایشگاه به مردم ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول