اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

اسلام گفتمان برتر دنیای معاصر است/آمریکا از توسعه اسلام هراس دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: آنچه سبب عصبانیت آمریکا شده این است که اسلام گفتمان برتر دنیای معاصر است و به یمن پیروزی انقلاب اسلامی تفکر امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی جهانی شده است.

اسلام گفتمان برتر دنیای معاصر است/آمریکا از توسعه اسلام هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید در دیدار با خدام امام رضا (ع) فرصت خدمت به مردم را افتخاری بزرگ دانست و اظهار کرد: ترویج و توسعه فرهنگ رضوی تنها به گفتار نیست بلکه باید به آنها عمل کرده و پیروان واقعی ائمه باشیم.

وی فرهنگ و سیره ائمه اطهار (ع) را ادامه رسالت انبیاء الهی دانست و گفت: در جهان‌بینی اسلامی انبیاء و اولیاء الهی منحصر به یک قشر خاص نیستند بلکه کرامات و برکات آنها متعلق به همه بشریت و همه موجودات است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جامعه باید به سمت عمل به تعالیم اسلامی و الهی حرکت کند، افزود: طی چند سال اخیر برگزاری جشن‌های میلاد امام رضا (ع) سمت و سوی خوبی به خود گرفته و گسترش پیدا کرده است.

رشید با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین مراجعات اقشار مختلف مردم به قرآن کریم و دین مبین اسلام است، گفت: این امر سبب عصبانیت آمریکا و هم پیمانانش در دنیا شده است.

وی با بیان اینکه پیروان واقعی مسیحیت و یهودیت و سایر ادیان الهی می‌دانند که دین اسلام با هیچ دینی تناقض ندارد، تصریح کرد: نه تنها دین اسلام با هیچ دینی منافاتی ندارد بلکه اسلام نقطه کمال ادیان الهی است همچنانکه پیامبر بزرگ اسلام (ص) کامل‌کننده رسالت انبیاء و پیامبران الهی بوده است.

استاندار خراسان جنوبی به عصبانیت آمریکا و غرب از جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: آنچه که سبب عصبانیت آمریکا شده این است که اسلام گفتمان برتر دنیای معاصر است و به یمن پیروزی انقلاب اسلامی تفکر امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی جهانی شده است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول