اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پیروزی مقابل داماش آماده‌ایم

مرفاوی: امسال ‌‌بیشتر بازی‌های صبا را دیده‌ام

خبرگزاری فارس: سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم گفت: بازی امروز با داماش گیلان را آسان تصور نمی‌کنم اما برای پیروزی برابر این تیم آماده‌ایم.

مرفاوی: امسال ‌‌بیشتر بازی‌های صبا را دیده‌ام

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالصمد مرفاوی چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی تیمش با صبای قم در چارچوب دیداری از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: داماش هم مانند صبا تغییراتی در کادر فنی تیم خود داشته‌ منتها تفاوت این است که آنها زودتر از تیم صبا تغییرات خود را انجام داده و کادر فنی فرصت مناسبی برای آماده‌سازی تیم با اهداف جدید تاکتیکی داشته است.

وی ادامه داد: با این حال هم من و هم سایر همکارانم در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم شناخت خوبی از بازی تیم داماش، بازیکنان و تفکرات مربی این تیم داریم و بر اساس این شناخت با تمام توان وارد میدان شده و برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: ما شرایط خوبی داریم زیرا بازیکنان از نظر روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی هستند، ضمن اینکه آمادگی جسمانی آنها نیز مطلوب است و امیدوارم با انجام یک بازی بسیار خوب سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.

وی یادآور شد: ما با اینکه در هفته گذشته نتیجه بازی مقابل نفت تهران را واگذار کرده‌ایم اما وضعیت خوبی داریم، به نظر من در دیدار با نفت تهران نه تنها صبای قم شایسته باخت نبود بلکه می‌توانست به راحتی از تیم حریف امتیاز بگیرد.

مرفاوی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا کادر فنی فعلی همچنان به کار خود ادامه می‌دهند یا اینکه وی به دنبال تغییراتی ‌است تصریح کرد: باشگاه در خصوص این موضوع به من اختیار تام داده است اما فعلا تغییری نخواهیم داشت و با همین کادر در تیم صبای قم به کار خود ادامه می‌دهیم تا شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به میزان شناخت خود از تیم صبای قم بیان داشت: من صبا را از فصل گذشته به خوبی می‌شناسم زیرا هم مقابل این تیم بازی کرده بودیم و هم اینکه بازیکنان و نوع بازی این تیم را دنبال می‌کردم، امسال نیز ‌بیشتر بازی‌های صبا را دیده‌ام و در مجموع با وحدت، یکدلی و هماهنگی که بین نفرات این تیم می‌بینم، می‌توانیم تیمی موفق در ادامه بازی‌های لیگ دوازدهم باشیم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان از ساعت 17 و 15 دقیقه عصر امروز پنجشنبه ششم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول