اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبا 3- داماش 3

تساوی مرفاوی با صبا در ایستگاه نخست

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به تساوی سه بر سه رضایت داده و امتیازات را تقسیم کردند.

تساوی مرفاوی با صبا در ایستگاه نخست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار بین تیم‌های صبای قم و داماش گیلان در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

در این دیدار صمد مرفاوی بعد از کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی برای نخستین بار به عنوان سرمربی تیم صبا روی نیمکت نماینده قم در لیگ برتر نشست.

دیدار صبای قم و داماش گیلان یکی از پرگل‌ترین‌ دیدارهای این فصل رقابت‌های لیگ برتر بود و در این بازی سه بار توپ از خط دروازه‌ تیم‌ها عبور کرد و در نهایت دو تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

در این بازی ابتدا داماش گیلان در دقیقه 24 بازی توسط امین متوسل‌زاده به گل نخست دست یافت ولی چند دقیقه بعد این گل توسط میلاد نوری هافبک تیم صبا جبران شد و صبا بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه باز هم بازیکنان داماش با خلق موقعیت گل‌زنی موفق شدند که در دقیقه 36 توسط علیرضا جهان‌بخش به گل برسند ولی صبایی‌ها که دوست نداشتند بازنده این دیدار باشند در دقیقه 41 بازی را بار دیگر به تساوی کشاندند تا دو تیم با نتیجه تساوی دو بر دو به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازی مهدی کیانی در دقیقه 57 باز هم شاگردان حمید درخشان را به گل رساند تا امیدهای داماش برای پیروزی زنده شود ولی صبایی‌ها که امروز قصد نداشتند بازنده دیدار باشند در دقیقه 85 برای سومین بار توسط مهدی مؤمنی بازی را به تساوی کشاندند و به یک امتیاز این دیدار قناعت کردند.

تیم صبای قم در پایان هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب چهار پیروزی، سه باخت و سه تساوی در حال حاضر 15 امتیازی است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول