اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از تساوی در برابر داماش

مرفاوی: در خط دفاع آسیب‌پذیر بودیم / انجام 3 بازی در 9 روز عادلانه نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: مقابل داماش گیلان در کارهای دفاعی اشکالاتی داشتیم که باید برای رفع آن بیشتر تلاش کنیم.

مرفاوی: در خط دفاع آسیب‌پذیر بودیم / انجام 3 بازی در 9 روز عادلانه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالصمد مرفاوی پنجشنبه شب و بعد از بازی تیمش در مقابل داماش گیلان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: با توجه به اینکه صبای قم یکشنبه همین هفته یک بازی بسیار سنگین با تیم نفت تهران برگزار کرده بود، فشار این بازی بر روی تیم ما زیاد احساس شد.

وی ادامه داد: به دلیل فشار دیدار هفته نهم با نفت تهران، در واقع شادابی بازی‌های گذشته در تیم ما وجود نداشت و خستگی در تیم زیاد بود اما حریف به دلیل اینکه دو روز زودتر از ما بازی کرده بود، فرصت بیشتری برای استراحت و آماده سازی داشت و خوب بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: نمی‌خواهم به خاطر اینکه هنوز در آغاز همکاری با صبا هستم بگویند که نیامده ایراد گرفتن را شروع کرد، ولی باید این واقعیت را گفت که برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر برای برگزاری بازی‌ها به هیچ وجه مناسب نیست.

وی یادآور شد: به برنامه بازی‌های هفته‌های نهم، دهم و یازدهم ما نگاه کنید متوجه حرف من می‌شوید، ما یکشنبه گذشته با نفت تهران بازی کرده‌ایم، پنجشنبه با داماش مسابقه دادیم و کمتر از چهار روز دیگر هم باید با استقلال روبه‌رو شویم، یعنی در 9 روز باید سه مسابقه برگزار کنیم که این نوع برنامه‌ریزی فقط در فوتبال ما رخ می‌دهد.

مرفاوی بیان کرد: ما در این دیدار می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما قبول دارم که در کارهای دفاعی مشکلات زیادی داشتیم، کاشی که کاپیتان و بهترین بازیکن دفاعی ما هست، متاسفانه آسیب دید و باید برای رفع کاستی‌ها در کار دفاعی بیشتر کار کنیم.

وی عنوان داشت: با این حال وقتی یک تیم این قابلیت را دارد که سه بار نتیجه عقب افتاده را جبران کند، به نظر من تیم بزرگی است و فقط ما یک مقدار زمان می‌خواهیم تا با صبر و حوصله کارهای خود را پیش برده و مشکلات فنی را در زمین مسابقه برطرف کنیم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و داماش گیلان در دیداری از هفته دهم مسابقات دور رفت دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه یادگار امام قم به تساوی پر گل سه بر سه دست یافتند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول