اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان تأکید کرد

امانت‌داری و قانون‌مداری مهم‌ترین وظیفه بازرسان

خبرگزاری فارس: فرماندار اصفهان گفت: امانت‌داری و قانون‌مداری مهم‌ترین وظیفه بازرسان در انتخابات مجلس است.

امانت‌داری و قانون‌مداری مهم‌ترین وظیفه بازرسان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل در نشست بازرسان و سربازرسان شعب اخذ رأی در شهرستان اصفهان با بیان اینکه مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن برگ دیگری بر افتخارات شهر و استان اصفهان افزودند، اظهار داشت: اصفهانی‌های زمان‌شناس با حضور خود تمامی تلاش‌ها و توانی را که دشمن در کم‌رنگ جلوه دادن مقبولیت نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته بود، را از بین بردند و تمامی نقشه‌ها و خیال خام دشمنان اعم از تهدید و تحریم و ترور را نقش بر آب کردند.

وی افزود: حضور تأثیرگذار مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را به عقب‌نشینی وادار کرد و این حماسه در 12 اسفندماه نیز با حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تکرار می‌شود و انتخاباتی دشمن‌شکن رقم می‌خورد.

فرماندار اصفهان با اشاره به اینکه زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات راهبردی است که از ماه‌‌ها پیش توسط ستاد انتخابات استان پیگیری می‌شد، ادامه داد: قانون‌گرایی، رعایت قانون و محور قرار دادن آن در دستور کار مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات قرار گرفته است.

وی امانت‌داری را یکی دیگر از نکات مهم و اساسی برای مجریان، ناظران و بازرسان انتخاباتی برشمرد و افزود: رأی مردم و حراست و صیانت از این رأی وظیفه خطیری است که در این برهه از تاریخ به ما رسیده است، اصل مهم بی‌طرفی، امانت‌داری و عدم دخالت محبت نسبت به افراد خاصی باید سرلوحه کار بازرسان و سربازرسان انتخابات قرار گیرد.

کفیل با تأکید بر اینکه عدالت محوری در عرصه انتخابات یکی از شعارهای دولت اصولگرای دهم است، اضافه کرد: فضا برای حضور و رقابت تمامی نامزدهای تأیید شده توسط شورای نگهبان در اصفهان آماده است.

فرماندار اصفهان تأکید کرد: بازرسان و سربازرسان باید ابتدا وظیفه خود را به درستی بشناسند و تعامل و هماهنگی لازم را با دیگر مسئولان حاضر در شعب اخذ رأی داشته باشند، بازرسان با حاکم کردن آرامش و کنترل شعبات اخذ رأی با تحمل، سعه‌صدر و ایجاد تعامل مضاعف از هرگونه تنش و یا تخلف احتمالی جلوگیری کنند.

کفیل با بیان اینکه برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت صحیح زمان در روز انتخابات، یکی از ضروری‌ترین اولویت‌های کاری بازرسان انتخاباتی به شمار می‌رود، ادامه داد: اعضای شعب باید در وقت قانونی یعنی ساعت هشت صبح اخذ رأی را آغاز کنند و پیش از ساعت آغاز رأی‌گیری کارهای مقدماتی انجام شده باشد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول