اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی:

کاندیداها الگوی قانون‌مداری باشند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید خود الگوی قانون‌مداری باشند.

کاندیداها الگوی قانون‌مداری باشند
رضا طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انتظار مردم این است که داوطلبان مجلس شورای اسلامی رعایت حرمت قانون را داشته باشند.
وی با بیان اینکه افکار عمومی نسبت به روش‌ها و اهداف کاندیداها آگاه باشند، تصریح کرد: شاخصه داوطلبان نمایندگی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حفظ منافع ملی و دفاع از حقوق مردم است.
طالبی با بیان اینکه انتخابات به ‌عنوان یکی از صحنه‌های مبارزاتی نیاز به حضور فعال نیروهای مردمی و بسیجی‌وار دارد، تصریح کرد: مردم باید آگاهانه و مدبرانه افراد بابصیرت و کسانی که منافع ملی و جمعی را بر منافع شخصی ارجحیت می‌دهند برای کرسی‌های مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی نمودی از مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش است، یادآور شد: ملت برای حضور در انتخابات و انتخاب اصلح باید هوشیار بوده و گول تبلیغات سوء رسانه‌های غربی و افراد بیگانه را در راستای بحث انتخابات نخورند.
این مسئول با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی یک امتحان بزرگ برای مردم و دولت است، اضافه کرد: بیان واقعیت‌ها توسط کاندیداها، مورد انتظار مردم و مسئولان است.
مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه بالاترین و برترین شاخصه کاندیدای مطرح نمایندگی مجلس شورای اسلامی التزام به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: اتحاد و همبستگی، لزوم پیروی از منویات و دستورات رهبری و ولایت فقیه از جمله ویژگی‌های مهمی است که باید در کاندیداها وجود داشته باشد.
وی اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به عنوان منادیان وحدت و صلح میان اقشار و گروه‌های مختلف در جامعه شناخته شوند و برای سایر مردم الگو و اسوه لیاقت و دین‌مداری قرار گیرند.
طالبی با بیان اینکه نماینده ولایت‌مدار حافظ حقوق ملت است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس اسلام و پاسداری از ارزش‌های حیاتی شکل گرفته است.
وی تصریح کرد: منتخب مردم اگر به بایدها و نبایدهایی که در گفتمان امام و رهبری مطرح شده است، گوش فرا دهد به طور یقین سربازی فداکار برای ولایت و مردم خواهد بود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول