اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران:

قانون‌مداری روند اجرایی پروژه‌ها را تسریع می‌بخشد

خبرگزاری فارس: فرماندار کامیاران رعایت قانون‌مداری و اجرای مقررات را در روند تسریع در اجرای عملیات و اتمام پروژه‌ها موثر دانست.

قانون‌مداری روند اجرایی پروژه‌ها را تسریع می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی عصر امروز در سومین جلسه ملاقات عمومی با شهروندان کامیارانی بر پیگیری خواسته‌ها و حل مشکلات شهروندان تاکید کرد و به بررسی 45 نفر از مشکلات ارباب رجوع فرمانداری پرداخت و دستور پیگیری مشکلات آنان را صادر کرد.

روحانی با بیان اینکه اجرای قوانین و مقررات باید در اولویت کار قرار گیرد، مهم‌ترین مشکلات مطرح شده از طرف شهروندان را در زمینه‌های اشتغال، وام بانکی، مشکلات ساخت و ساز روستایی و شهری، مددجویان، تأمین اجتماعی، تعاونی‌ها و اصناف کشاورزی عنوان کرد.

فرماندار شهرستان کامیاران با اشاره به مشکلات مطرح شده در بخش اشتغال در این شهرستان و نیز با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان کامیاران در بخش کشاورزی از تصویب 48 طرح توسعه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 270 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گفته روحانی این 48 طرح کشاورزی در زمینه‌های باغبانی و دام و طیور با اعتبار 270 میلیارد و 295 میلیون ریال تصویب شده است و می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال را در استان فراهم آورد.

وی توسعه بخش کشاورزی کامیاران را زمینه‌ساز اشتغال و تولید پایدار دانست و تصریح کرد: مدیران عضو ستاد اطلاع‌رسانی و آموزش لازم است در زمینه نحوه فعالیت‌های اجرایی ستاد  اطلاع‌رسانی کنند و آموزش‌های لازم در مورد طرح‌های توسعه کشاورزی از طریق دهیاران و شوراهای اسلامی داده شود.

روحانی پیگیری برنامه شهرستانی توسط دبیرخانه ستاد اجرایی بخش کشاورزی، بررسی طرح‌ها در کمترین زمان و بررسی میزان بهره‌وری را لازمه کار ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی دانست.

وی با مثبت ارزیابی کردن این نشست‌ها خاطرنشان کرد که علاوه بر شناسایی مشکلات حوزه‌های شهری و روستایی امکان تغییر مسیر خدمت بیشتر فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول