اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان:

روحانیت همواره در عرصه مبارزات پیشتاز بوده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان گفت: روحانیون مبارز ایران همواره در عرصه مبارزات چه در میدان نبرد و چه در عرصه‌های فرهنگی پیشتاز بوده‌اند.

روحانیت همواره در عرصه مبارزات پیشتاز بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام حسین طیبی‌فر ظهر امروز در چهارمین یادواره شهدای روحانی استان اصفهان اظهار کرد: تاکنون بیش از چهار هزار طلبه شهید در کشور شناسایی شده‌اند که حدود 600 نفر آنها از استان اصفهان هستند.

وی افزود: از این میان 35 خانواده شهید روحانی سه و دو شهیدی و 22 آزاده روحانی شناسایی شده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان تصریح کرد: شهدا با تمسک به قرآن در صحنه عمل و میدان جهاد حاضر شدند و امروز سیره شهدا راه را برای حرکت ما مشخص کرده است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه گفت: امروز و پس از گذشت 33 سال از آغاز وزیدن نسیم روح‌بخش جمهوری اسلامی در ایران، پیام انقلاب اسلامی آنچنان گسترش پیدا کرده است که فریاد آزادی‌خواهی نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در سراسر جهان همه‌گیر شده است.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر ادامه داد: مطابق آموزه‌های ناب اسلام دین و سیاست از یکدیگر جدا نیستند بنابراین اسلام وظیفه تبیین آموزه‌های دینی و اجتماعی اسلام را در همه زمان‌ها و مکان‌ها بر عهده روحانیت گذاشته است و امید است انقلاب‌های سطح منطقه نیز با پیروی از رهبران شجاع و با صلاحیت دینی راه موفقیت و پیروزی را خواهند پیمود.

به گزارش فارس، در پایان چهارمین یادواره شهدای روحانی اصفهان که در مدرسه صدر بازار اصفهان برگزار شد از دو مادر شهید روحانی و پنج روحانی جانباز، رزمنده و آزاده با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول