اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی طرقبه:

بیش از 2 هزار خودروی متخلف در طرقبه توقیف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه گفت: در شش ماهه نخست سال با دو هزار و 215 خودرویی که آلودگی صوتی داشته‌ و یا با راه‌اندازی کارناوال به آرامش مردم ضربه زده‌اند به شدت برخورد و توقیف شد.

بیش از 2 هزار خودروی متخلف در طرقبه توقیف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، سرهنگ عباس صارمی ظهر امروز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین دهه مبارک کرامت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی اتفاقاتی که در این حوزه استحفاظی رخ می‌دهد باید در سطح رسانه‌های استان و کشور انعکاس یابد تا در پیشگیری‌های اجتماعی مثمر ثمر واقع گردد.

صارمی با اشاره به نزدیک شدن هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: هفته نیروی انتظامی را هفته‌ای برای مردم می‌دانیم و با مشارکت ویژه مردم برنامه‌های خود را اجرا و بر مردم محور بودن برنامه‌ها تأکید می‌کنیم.

وی افزود‌: اصحاب رسانه می‌توانند با ایفای نقش خود گام‌های موثری در راستای ارتقای فرهنگ جامعه در ابعاد مختلف بردارند و با قلم خود امنیت کشور را بیمه کنند.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز با بیان عملکرد شش ماهه اول سال جاری گفت: در این مدت طرح‌های متعددی در بحث عفاف و حجاب و امنیت اخلاقی اجرا شد.

وی موفقیت در این طرح‌ها را بسیار خوب دانست و اظهار داشت: ارتقای امنیت اخلاقی در سایه برخورد با اخلال‌گران حاصل زحمات تمام کادر نیروی انتظامی و مشارکت مردم فهیم شهرستان بوده است.

صارمی افزود: این شهرستان با توجه به شرایط گردشگری و ورود بالای زائران و مجاوران زمینه مناسبی برای افراد فرصت‌طلب و سارقان داشته است که با تقویت گشت‌ها موفقیت‌های بسیار خوبی برای این شهرستان به ویژه در بعد امنیت زائر بدست آمده است.

وی به دستگیری 143 نفر از سارقین منازل، خودروها و باغات در طول شش ماه گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: با دستگیری این تعداد سارق، 59 دستگاه خودرو و 35 دستگاه موتورسیکلت کشف شده که بیشترین این سرقت‌ها در مشهد اتفاق افتاده و فقط در این شهرستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز اعلام کرد: در محل‌هایی که خلع انتظامی وجود دارد مانند باغاتی که صاحبان آن ساکن در آن نمی‌باشند حضور پلیس محله و یا نگهبان محله می‌تواند برای پیشگیری از برخی اتفاقات موثر باشد.

صارمی در ادامه اظهار داشت: در مسیر جاده‌های ییلاقی طرقبه و شاندیز با خودروهایی که آلودگی صوتی داشته‌اند و یا با راه‌اندازی کارناوال به آرامش مردم ضربه زده‌اند به شدت برخورد شده است و در این مدت دو هزار و 215 خودرو و 2480 موتور به علت حرکات نمایشی و موارد ذکر شده ایجاد مزاحمت نموده‌اند‌، توقیف شده است.

وی در خصوص گشت‌های امنیت اخلاقی بیان داشت: این گشت‌ها در تمام هفته به ویژه روزهای تعطیل در این شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول