اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد شهرستان ساری:

دشمن در جنگ نرم قصد بی‌هویت کردن جوانان را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ساری گفت: دشمن در جنگ نرم قصد بی‌هویت کردن جوانان را دارد.

دشمن در جنگ نرم قصد بی‌هویت کردن جوانان را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در دومین همایش نقش دختران، زنان و خانواده در جنگ نرم که به مناسبت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس در مرکز مازندران با هماهنگی ارشاد اسلامی شهرستان ساری و کمیته امور بانوان فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه دشمن با ابزارهای مختلف قصد ضربه‌زدن به ارزش‌های اسلامی دارد، اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم دیگر به سخت‌افزارهای نظامی کاری ندارد و با ابزارهای نوین رسانه‌ای در فضای مجازی به اسلام‌ستیزی برخاسته است.

وی ادامه داد: جنگ روانی و تبلیغات از فعالیت‌هایی است که دشمن در جنگ نرم به آن می‌پردازد.

سعیدی با بیان اینکه دشمن جامعه را به هجمه‌های نرم دشمن به ویژه ناتوی فرهنگی گوشزد کرد، بیان داشت: دشمن در جنگ نرم هزینه‌های گزافی را متحمل شده است و فراتر از مرزها پیشروی کرده است.

این مسئول، تغییر در روش‌های آموزشی و پرورشی را روشی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن از سوی خانواده‌ها دانست و تصریح کرد: دشمن با استفاده از ابزارهای نوین به صورت مرحله‌ای در جنگ نرم وارد عمل شده و قصد بی هویت کردن جوانان ما را دارد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ساری با بیان اینکه ملت ما در مقابل جنگ با دشمن کوتاه نمی‌آید، بیان داشت: اهانتی که به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) شده است مسلمانان جهان کوتاه نیامده و برای احترام مقدسات دینی بپا‌خاستند.

وی نقش رسانه‌ها را در مقابله با هجمه‌های دشمن پررنگ دانست و گفت: نسل سوم و چهارم کشور در معرض مخاطرات ناشی از جنگ نرم دشمن قرار دارند که با ایجاد عاطفه در محفل خانواده می‌تواند اثرگذاری تبلیغات دشمن را کاهش داد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول