اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برازجان

اختتامیه جشنواره شعر پایداری استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور شاعران و نویسندگان و مسئولان، اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس استان بوشهر در شهر برازجان برگزار شد.

اختتامیه جشنواره شعر پایداری استان بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان امام جمعه برازجان ظهر امروز در آیین برگزاری جشنواره استانی شعر پایداری در برازجان اظهار داشت: انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس باید با کیفیت مطلوبی انجام شود و هنرمندان در این مسیر وظیفه‌ای سنگین دارند.

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: در دوران دفاع مقدس شاهد رشادت بی‌نظیر رزمندگان و ایثارگران بودیم و نقش شعرا و نویسندگان در انتقال دستاوردهای ارزشمند حماسه و ایثار بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: امروز هنرمندان و شاعران جامعه اسلامی تکلیفی سنگین بر دوش دارند که با هنر خود در مقابل جنگ نرم دشمن راه شهدا را طی کنند.

امام جمعه برازجان بیان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی در برابر ایران اسلامی ایستاده که اجرای برنامه‌های فرهنگی باکیفیت و پرمحتوا برای مقابله با دشمن لازم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان نیز اظهار داشت: در این جشنواره 170 اثر از شاعران استان بوشهر در دو موضوع دفاع مقدس و شعر مقاومت و بیداری اسلامی ارایه شده است.

کرم باقری اذعان داشت: کیفیت این جشنواره بسیار بالا و ارزشمند بود و بیشترین اثر نیز در بین شهرستان‌ها به شهرستان دیلم اختصاص داشت.

در این جشنواره و در بخش دفاع مقدس در گروه جوانان، تقیه زنگنه از دشتستان، طاهره حیدری از کاکی و افسانه رضازاده از دشتستان و در گروه بزرگسالان اصغر اکبری از دشتستان، مهدی شیخیانی از دشتی و شریعت رسولی از دیر نفرات اول تا سوم شدند.

در بخش شعر مقاومت و بیداری اسلامی نیز حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد از دشتستان، مریم ترنج و نادر مهدوی هر دو از بوشهر عنوان‌های برگزیده را از آن خود کردند.

همچنین شعرهای حسین ربیعی‌مطلق، راضیه راستی‌نصب، فرخنده استادزاده، فخرالدین جوان و راضیه باقرزاده نیز برگزیده موضوع آزاد شدند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول