اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خلخال انتقاد کرد

عملکرد ضعیف آب منطقه‌ای استان اردبیل دور از انتظار

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خلخال از عملکرد ضعیف آب منطقه‌ای استان در شهرستان خلخال در پروژه سد بفراجرد خلخال انتقاد کرد.

عملکرد ضعیف آب منطقه‌ای استان اردبیل دور از انتظار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در بازدید از پروژه سد بفراجرد خلخال از عملکرد ضعیف آب منطقه استان اردبیل در خصوص پروژه‌های شهرستان خلخال از جمله سد بفراجرد و خط انتقال آب آن انتقاد کرد.

این مسئول با اشاره به از عملکرد آب منطقه استان اردبیل و پیشرفت پایین فیزیکی سد بفراجرد از مدیریت آب و منطقه استان خواست تا با جدیت این پروژه را فعال و نسبت به تکمیل و اتمام آن تلاش کند.

سرپرست فرمانداری خلخال با بیان اینکه اهمیت سد بفراجرد برای شهر خلخال به دلیل تامین آب شرب منطقه است افزود: با توجه به کم بودن فصل کار در شهرستان خلخال و وضعیت آب و هوایی شهرستان از پیمانکار و مجری طرح انتظار داریم نسبت به اتمام پروژه سرعت عمل داشته باشد.

محمدی تصریح کرد: در غیر این صورت با پیمانکار این پروژه مطابق قانون برخورد خواهد شد.

این مسئول در ادامه یادآور شد: اجرای پروژه سد بفراجرد از آذر ماه سال 88 آغاز شده که با گذشت سه سال از شروع آن تنها 37 درصد پیشرفت فیزیکی را در اجرای این پروژه شاهد هستیم.

سرپرست فرمانداری خلخال بیان داشت: پیشرفت کند این پروژه در منطقه خلخال قابل قبول مردم این شهرستان نیست و پیمانکار مربوطه باید در اجرای این پروژه سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو معاون عمرانی استاندار اردبیل نیز در این بازدید جدیت پیمانکار را در سرعت‌ بخشی به پروژه سد بفراجرد خلخال خواستار شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول