اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مستعفی فدراسیون کشتی:

بودجه اختصاصی ورزش کشتی صرف کارمندان می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه فدراسیون برنامه خاصی نداشت و با روحیه من سازگار نبود، گفت: بودجه فدراسیون کشتی صرف کارمندان می‌شود.

بودجه اختصاصی ورزش کشتی صرف کارمندان می‌شود

اسدالله رضایی پس از استعفایش در فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، بیان داشت: در مدت سه ماهی که در خدمت جامعه کشتی بودم، مشکلات  زیادی را در فدراسیون مشاهده کردم.

وی تصریح کرد: اعتبار و بودجه‌ای که به کشتی اختصاص می‌یابد به آن صورت صرف کشتی نمی‌شود و با توجه به حضور کارکنان زیاد در فدراسیون برای آنها هزینه می‌شود.

مشاور مستعفی فدراسیون کشتی در ادامه گفت: در حال حاضر ریخت و پاش در  فدراسیون زیاد است و به آن صورت به کشتی‌گیران توجه نمی‌شود.

وی متذکر شد: وزارت ورزش باید فکری به حال کشتی کند تا مشکلات حال حاضر فدراسیون برطرف شود.

رضایی یادآور شد: از همان ابتدا هم نمی‌خواستم  به عنوان مشاور به کشتی بازگردم اما با توجه به پیگیرهای زیاد حجت‌الله خطیب سرپرست فدراسیون مجبور به پذیرش این مسئولیت مهم شدم.

مشاور مستعفی فدراسیون کشتی بیان داشت: پس از قبول مسئولیت می‌خواستم بارها استعفا دهم که دوستان من مانع از این کار شدند.

وی گفت: برای موفقیت کشتی همه باید دست به دست هم دهیم و معتقد به چارچوب، برنامه‌ریزی و هدف خاصی باشیم تا به هدف نهایی که همان سرافزاری کشتی ایران است، دست یابیم.

رضایی افزود: کشتی‌گیران و مربیان بسیار خوبی در اختیار داریم که با حمایت بیشتر مالی و معنوی می‌توانیم در مسابقات مختلف برون مرزی موفق عمل کنیم.

وی درباره اعتراض هیئت کشتی مازندران در مورد اساسنامه فدراسیون کشتی اظهار داشت: من هم به هیئت کشتی مازندران حق می‌دهم و یک ورزشکار برای قرار گرفتن در ترکیب غیر از تیم بومی نیاز به رضایت‌نامه از هیئت مربوطه دارد.

مشاور مستعفی فدراسیون کشتی گفت: یک فوتبالیست برای حضور گرفتن در ترکیب تیمی غیر از مازندرانی باید رضایت هیئت فوتبال استان را جلب کند، پس  یک کشتی‌گیر هم باید برای قرار گرفتن در ترکیب غیر از تیم مازندرانی باید رضایت هیئت کشتی استان را جلب کند.

رضایی  خاطرنشان کرد: من هم مخالف تصمیم فدراسیون هستم که تصمیم گرفته بدون جلب رضایت‌نامه از هیئت کشتی مازندران، کشتی‌گیران مازندرانی در ترکیب تیم‌های غیربومی جای بگیرند.

وی افزود: کشتی ایران در دو بخش آزاد و فرنگی توانسته نتایج خوبی نسب به المپیک گذشته کسب کند که هدف فدراسیون هم کسب نتایج خوب در بازی‌های المپیک 2012 لندن بود که به آن دست یافت.

رضایی در پایان اظهار داشت: فدراسیون بررسی و تحقیق کند که چرا در بین 32 استان کشور به جز یکی دو استان به لیگ چراغ سبز نشان نمی‌دهند و استقبالی برای حضور در لیگ برتر یا دسته یک کشتی آزاد و فرنگی کشور ندارند.

انتهای ‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول