اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مجتهد شبستری:

بازسازی مناطق زلزله‌زده ضروری‌ترین کار برای زلزله‌زدگان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: بازسازی مناطق زلزله‌زده این استان، ضروری‌ترین و حیاتی‌ترین کار برای خانواده‌های زلزله‌زده به شمار می‌رود.

بازسازی مناطق زلزله‌زده ضروری‌ترین کار برای زلزله‌زدگان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در همایش ملی خیران برای بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: بازسازی مناطق زلزله‌زده این استان، ضروری‌ترین و حیاتی‌ترین کار برای خانواده‌های زلزله‌زده به شمار می‌رود.

وی به نزدیک شدن فصل سرما به ویژه در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و افزود: زلزله‌ اخیر در استان آذربایجان‌شرقی بسیار عظیم و گسترده بود به طوری که 120 هزار نفر در این حادثه بی‌خانمان شدند.

بیگی اظهار کرد: اگر به خانواده‌های زلزله‌زده کمک نشود، ممکن است عزیزانی در فصل سرما تلف شوند و احشام آنها از بین برود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی هزینه برآورد شده برای بازسازی کامل مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی را بالا دانست و گفت: تقبل همه این هزینه‌ها به تنهایی از عهده دولت برنمی‌آید و نیکوکاران حتماً باید دولت را در این زمینه یاری کنند.

آیت‌الله مجتهدشبستری شرایط کنونی مردم زلزله‌زده را حساس دانست و گفت: مردم نوع‌دوست ایران اسلامی با این اتفاق در آزمایش قرار گرفته‌اند و با کمک‌های خود می‌توانند از این آزمایش سربلند بیرون آیند.

وی خاطرنشان کرد: ارزش کمک‌ها باید به گونه‌ای شایسته باشد تا به لحاظ مالی امکان بازسازی اماکن تخریب شده با این مبالغ محقق شود.

در این همایش، شخصیت‌های مختلف سیاسی، شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای اتحادیه‌های صنفی، هنرمندان سینما و تلویزیون و جمع کثیری از خیرین سراسر کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول